Unstoppable - פרק 60

16K 611 461
                                    

"אהבה היא תמיד מסובכת. אבל עדיין בני האדם חייבים לנסות לאהוב זה את זה, יקירתי. הלב שלנו חייב להישבר לפעמים. זה סימן טוב, לב שבור. זה אומר שניסינו להשיג משהו." - אליזבת גילברט.

*

השפתיים של האהוב שלי נחתו בהתמכרות לשפתיי הקטנות. חיבקתי את צווארו החם שהשמש שיזפה את עורפו השחום והוא כרך את ידיו סביב מותניי העירומות מתחת למים הצלולים.

מאיר קפץ ראש סמוך לידינו לבריכה וגרם לנו להיבהל ולהתנתק אחד מהשנייה.

"תפסיקו להתנשק כבר, דביקים." מאיר רטן בקול עצבני ועיניו הירוקות נצצו באור השמש החמה. אביאור בא להפנות את מבטו אליו, אך עצרתי אותו.
"אל תפסיק." אמרתי בעיניים עצומות והצמדתי את שפתינו אחת לשנייה.

"דיי כבר, אני לא יכול לראות אתכם יותר." מאיר אמר ברצינות ונכנס והפריד בינינו. כמו מכורה, השמעתי קול בוכה שהתנתקתי מאביאור, ועיניי חיפשו אותו מבעד לכתפו הרחבה של מאיר.

אני חייבת אותו.

"תשתוק כבר, לפני שאני מטביע אותך במים." קולו הצרוד של אביאור נשמע והוא דחף את מאיר לתוך המים של הבריכה. התקרבתי לחבק אותו שהשמש מייבשת את המים שעל גופנו העליון.
"אל תתנשא יא חוצפן, אל תשכח מי לימד אותך לשחות." מאיר אמר בקול משועשע.

"אני לא צריך מורים, זה מה שיפה בי. אני לומד לבד." אביאור אמר לו בחיוך ציני שהוא כורך את ידיו סביב מותניי. ליטפתי את לחיו המחוספסות שהחזה שלי מתנגש בחזה החשוף והמוצק שלו.
"טוב אכלת לי את הראש, עדיף שתחזור לאכול אותה." מאיר אמר ברצינות וצחקקתי לדבריו שאביאור מסתכל בעיניי החתולה שלי שבשמש הפכו לירוקות.

"בשמחה." אביאור אמר בחיוך קטן וחזר לנשק את שפתיי. עיניי נעצמו והלשונות שלנו התמזגו אחת עם השנייה בקצב מושלם. העברתי את ידיי בין שערות ראשו הרטובות והנעימות.
"התגעגעתי אלייך." אביאור מילמל בשקט והניח נשיקה קטנה נוספת על שפתיי.

"אנחנו שבוע שלם רק מתנשקים בלי הפסקה." צחקקתי בחיוך ששפתיו עברו לנשק את צווארי. אביאור הצמיד אותי לשפת הבריכה.
"אני צריך להשלים את האהבה שלא הייתה חודש וחצי." הוא הסביר בקול צרוד וחייכתי אליו שאני מנשקת את שפתיו נשיקה ארוכה ורכה.

"אבי, עוד מעט ארוחת ערב. יאללה צריך לצאת." רז קרא בגבריות בשמו והתקרב אלינו שהוא טופח לו על השכם. מה הלחץ? הארוחה ב19:00. עכשיו רק 15:30.
"אני דורשת שתפסיק לקרוא לו ככה, אתה מכער לו את השם." ביקשתי בקול רציני ואביאור חייך אליי שהוא מחבק אותי בחוזקה.

"כן, המפקדת." רז אמר ברצינות והניח את ידו על מצחו והצדיע לי בגב זקוף וישר. צחקקתי לעברו והנהנתי אליו.
"משוחרר." קראתי בקול סמכותי ורז חייך ויצא מהמים והשאיר אותנו לבד. השפתיים של אביאור נישקו ברכות מענגת את הצוואר שלי.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now