"ביטחון עצמי הוא התכונה המושכת ביותר שיכולה להיות לאדם. כיצד יכול מישהו לראות עד כמה מדהים אתה, אם אינך רואה זאת בעצמך?"
*
"טוב, בקרוב מסתיימת השנה, למען האמת בעוד חודשיים וחצי, אז נתחיל מעכשיו להתכונן למופע הסיום של כיתות י"ב שאתם תשתתפו בו." ניצן החל לספר שאנחנו יושבים במעגל כיסאות והוא בראש המעגל.
"החלטתי לעשות כזה דבר, מכיוון שאתם כיתה י', אז רק שלושה שירים שאתם תשירו יכנסו למופע. אז התכנון שלי היה סולו, דואט וחמישייה." הסביר בקול רציני שהעגיל באפו מנצנץ. שילבתי את ידיי על שדיי.
"הדואט יהיה בן ובת, הסולו יהיה בת והחמישייה יהיו חמישת גברים." המשיך לפרט בקול נמוך ואוזניי הזדקפו למשמע הדואט והסולו שבהם משתתפת בת.
"טוב, אז בדואט משתתפים אלון ורוני," ניצן הקריא את השמות שבחר מהדף הלבן שהחזיק בידו והרים את עיניו אל רוני אחת מהשפוטות של נויה ולאלון, אחד הבנים השקטים בכיתתי.
"החמישיית בנים הם אדיר, פלג, נבו, אסף ורון," הקריא בקול קשוח והחיוך הרחב של אדיר שישב לידי התרחב על שפתיו והחליק כיפים עם שאר הבנים הערסים בכיתתי שנבחרו.
התיישרתי על הכיסא שהבנתי שעכשיו הוא מקריא מי קיבלה את הסולו.
"ובסולו התלבטתי בין נויה לאביה," הוא אמר ברצינות ונאנחתי בבאסה שהבנתי שאני אפילו לא באופציות. אדיר היה מעט המום שלא שקל לבחו אותי ושלח יד מונחת על כתפי בכדי לעודד אותי.
אוף.
"ובסוף בחרתי בשילב." הוא אמר בחיוך והעיניים שלי התחרבו בהתלהבות. החיוך הרחב שלי ושל פלג ואדיר היה שנייה מלהיקרע.
"אומייגאד." לחשתי בהתרגשות שהבנתי שאני זו שנבחרה לשיר את הסולו. אדיר נתן לי אגרוף בידי ופלג אחז בידי בחיוך."מה? אבל איך התלבטת בין שתינו ובחרת בסוף בה?" אביה שאלה ברצינות והסתכלה על ניצן בשאלה. הוא פלט אנחה קטנה מפיו. ניצן שונא להסביר את עצמו ואת העמדות שמאחורי הבחירות שלו.
בתכלס, מבינה אותו.
"השוויתי את הביצועים של שתיכן ואז נזכרתי בביצוע המדהים של שילב, והיא ניצחה בקרב הזה." הוא הסביר בפשטות וראיתי שרצה לגלוש עכשיו לנושא אחר. נויה נעצה בי מבט.
"תודה ניצן." הודיתי לו בחיוך מרוגש והוא הנהן אליי ברצינות.
"אני צריך להודות לך שאת מלאת כישרון." הוא אמר לי בחיוך קטן ונשכתי שפתיי, בשביל לא לחייך חיוך שיגרום לי לצאת מתלהבת מידי."זה כל כך לא פייר! כל הסולואים הולכים רק לשילב! מה הבעיות שלך לחלק לנו, מה כואב לך?" נויה צעקה בקולה הנשי ופרשה את ידייה לצדדים שכולנו מרימים את גבותינו מעלה.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...