"בחר את ההנאות שלך בעצמך, ואל תתן להם להיות כפויים עליך." - פיליפ סטנהוף.
*
השעה 16:37.
יש לי בערך 3 שעות עד המסיבה בבר שאביאור עובד בו.בואו נתחיל.
אני מרימה את רגליי, מכניסה את האוזניות לאוזניי, מפעילה את נגן המוזיקה ומתחילה לרוץ במסלול הריצה. אני שואפת ונושפת בכל פעם שהרגל שלי נוחתת בקרקע.
הרוח הקרה מכה בפניי ושערות ראשי יוצאות מהקוקו המתוח והגבוה שעשיתי קודם לכן. התלבשתי בסט חדש לבגדי הספורט שלי. גופייה קצרה בצבע כחול כהה מעורבב בשחור, טייץ תואם ונעלי ספורט כחולות כהות. כאשר סיימתי את בית ספר, חשבתי שספורט אחר הצהריים לא יזיק לי.
אולי זה יוריד לי כמה קלוריות לקראת הבגדים הצמודים שאני מתכננת ללבוש הערב.
נעצרתי באנחה שאני רואה שהוא אפילו לא קרוב אליי."נו ארד, יותר מהר." צעקתי לו מרחוק והורדתי את האוזניות מאוזניי, עוצרת את המוזיקה. אני מביטה מארד, שאוחז בצלעותיו ורץ בקושי רב, לא מצליח להסדיר את נשימותיו.
"אין לי כוח.. תעזבי.. אותי.. כבר.." הוא השיב לי עצבני, נושם בכבדות בין כל מילה ומתקדם אליי צולע, אוחז במותניו והולך בצורה מוזרה. הוא התיישב על הדבר הראשון שראה במסלול, אבן גדולה ולבנה.
"וואו אחי, אתה לא בכושר בכלל." הודעתי לו בחיוך קטן והתקרבתי אליו, הולכת אחורה אליו. נעמדתי בין רגליו הפתוחות, בזמן שהוא יושב נמוך ממני. הוא המשיך לנשום וזרקתי אליו את בקבוק המים שלי.
הוא שתה את המים מהבקבוק שלי וגורגרתו בלטה יותר מתמיד. הוא בלע את המים ונשף בהנאה, מחייך.
"סליחה, לא בכושר? ומה אלה בדיוק?" הוא שאל מתנשא ובהרמת גבות, מרים את חולצתו הקצרה וחושף לפניי את הריבועים המוצקים בבטנו השזופה. גילגלתי את עיניי בחיוך ולקחתי את בקבוק המים מידיו, מתחילה לשתות.
"כולנו יודעים שהם מזויפים, ארד." אמרתי כאשר אני סוגרת את פקק הבקבוק בחיוך, מתנשפת גם ויודעת שזה יעצבן אותו. הוא כיווץ את עיניו הכחולות בעקבות השמש החמה ששרפה את שנינו.
"חוצפנית, את חושבת שאני לא יודע שאת מציירת קוביות על הבטן שלך עם המייק-אפ החום המוזר הזה שלך." הוא אמר בחיוך שובב ונענע את ראשו מצד לצד. פערתי את עיניי האפרפרות. לעזאזאל, איך הוא יודע?
"מה? ארד זה היה ממזמן, איך אתה זוכר את זה בכלל?" שאלתי אותו בחיוך המום, שפניי מאדימות במבוכה לא נורמלית. נמשיו הבלוטים על אפו זהרו בשמש והחיוך שלו התרחב.
"איך אפשר לשכוח? היית משוויצה איתם בפני כל הילדים בגן איריס." הוא הזכיר לי נשכחות בחיוך ופתח את רגליו, מניח את ידיו החסונות עליהם. גיחכתי במבוכה.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...