Unstoppable - פרק 49

10.8K 508 198
                                    

הרגשתי נשיקות חמות על הגב החשוף והעירום שלי והתכסתי בפוך העבה שהקור חדר לעצמותיי בעודי שוכבת על בטני.

פקחתי את עיניי והסתכלתי על אביאור שישב רק בבוקסר מולי והסתכל עליי בחיוך שהוא מלטף את שערי הקצר ומידי פעם גולש ללטף את כתפיי החשופות ולהעביר בהן צמרמורת.

"בוקר טוב, תינוקת שלי." אביאור אמר לי בקולו הצרוד וחייך אליי חיוך כובש. מתחתי את שפתיי לקו עקום ופיהקתי פיהוק קטן וחמוד שאביאור ציחקק ממנו.

"אביאורי," קראתי בשמו בחיוך קטן והוא נשכב על ידי שהוא רוכן לשפתיי ומנשק אותן נשיקה חמה של בוקר.
"אתה בן 23 ויום." אמרתי בקול צרוד וחיוך רחב. הוא ציחקק והנהן אליי לחיוב.

"מה שמזכיר לי, ארד ואנאל התקשרו מקודם אלייך למסור מזל טוב לאבא שלך." הוא הודיע לי בקולו הנמוך וליטף את גבי החשוף והעביר בגופי העירום רעדים קלים.

"אוי נכון, אבא שלי." נזכרתי לפתע והנחתי את ידי על מצחי. יש לו היום יום הולדת. הוא גיחך בשקט.
"כבר שכחת ממנו?" הוא שאל ברצינות והעביר פיסת שיער קטנה לאחורי אוזני ואז ליטף את לחיי עם ידיו הענקיות.

"אני אמסור לו שאחזור הביתה. אגב, מה השעה? אני לא מאחרת לבית ספר?" הודעתי לו ושאלתי בלחץ שאני מסתובבת, מתיישרת על משענת המיטה ומצמידה את הפוך לשדיי.

"היום יום שבת, שילב." אביאור הודיע לי בחיוך קטן שהוא מתיישב מולי בישיבה מזרחית ונותן לי תצפית מעולה על החזה המוצק שלו שעליו נח הקעקוע הסקסי שלו.

הרמתי גבותיי. היום יום שבת?

"יש איזה כיף, חופש מהלימודים." חייכתי לתקרת חדרו והרמתי את ידיי מעלה כתחושת ניצחון. הוא חייך אליי ומשך אותי בעדינות אליו. הנחתי את ראשי על הירכיים שלו, אך שאני מסתכלת לכיוון בטנו. עדיין צמוד אליי ופניו של אביאור מעליי.

"כל פעם שאת ישנה אצלי, יש לך חופש מהלימודים." הוא נחר בשקט וצחקקתי שהבנתי שהוא צודק לגמרי. אביאור הסתכל עליי מלמעלה שהוא מלטף את פניי וידו השנייה מונחת על מותני מבעד לפוך.

"גם נכון." הסכמתי איתו בחיוך קטן והוא רכן למטה לנשק את שפתיי נשיקה ארוכה ורכה. נשיקות של בוקר נהיו נעימות כל כך.

"נהנת אתמול?" שאלתי אותו בחיוך רחב שנזכרתי במסיבת יום הולדת המטורפת שהייתה אתמול. הוא שתה בלי סוף והרשתי לו, כי רועי היה זה שהחזיר אותנו במילא והוא היה פיקח ביותר.

חוץ מזה, זו היום יום הולדת שלו, שיהנה עד הסוף וינצל כל שנייה ממנה.

"מאיזה חלק של הערב? החגיגה עם החברים או החגיגה איתך?" הוא שאל בחיוך שובב וקרץ לי שהוא מעביר את ידו בגופי החשוף. צחקקתי והתרחקתי ממנו שאני חוזרת להישען על משענת המיטה.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now