Unstoppable - פרק 43

12.5K 488 215
                                    

"כולנו זקוקים למגע פיזי כדי להרגיש טוב, אחת הדרכים המקסימות ביותר לחזק אחר, היא לחבק אותו."

*

הראש שלי היה קבור בצווארו החמים והנעים, שעיניי ממשיכות לדמוע ללא הפסקה. הוא נישק את ראשי, בזמן שאנחנו עומדים מחובקים בחוזקה בפתח דלת הכניסה של ביתו. הוא ליטף את שערי הקצר עם הידיים המלאכיות שלו.

"דיי לבכות, תינוקת." הוא לחש לי באוזני הקטנה והצמרמורת לא חדלו מלהגיע. הלב שלי לא הפסיק לדפוק, כיאלו אני מעריצה שהאליל שלה מחבק אותה. התגעגעתי לריח שלו.

"כל כך התגעגעתי אלייך." מילמלתי לו בשקט וראשי יצא מצווארו מלא מים. בטח הייתי נראית נורא. שיער פרוע, עיניים נפוחות ואדומות מדמעות שלא פוסקות וצורת חמסה שרופה על הלחי הימנית שלי.

"גם אני התגעגעתי אלייך." הוא אמר לי ברצינות וראיתי בעיניי הדבש היפות שלו שאני כל כך התגעגעתי לשקוע בהן, שהוא באמת מתכוון לזה. רציתי לנשק את שפתיו, לטרוף אותן עד שלא ישאר כלום.

אני כל כך אוהבת אותו.

"תספרי לי למה את בוכה." הוא שאל בקול צרוד שגרם לליבי לרטוט. הוא ליטף את לחיי ומחה את דמעותיי היבשות, שוקע בעיניי האדומות שבוודאי היו מעוררות רחמים.

"אחר כך. בינתיים תחבק אותי חזק." ביקשתי בקול שבור וראיתי את המבט העצוב שלו מסתכל עליי. הוא הנהן וחיבק אותי חיבוק גדול. הראש שלי נקבר בצווארי, בזמן שאני מעבירה את ידיי בשערו הרך שהתגעגעתי אליו.

התגעגעתי לכל דבר בו.
לעיניי הדבש המהפנטות שלו, לשפתיים הממכרות שלו, לגומות לחיו שהוא מחייך שרק גורמות לי להתאהב בו מחדש, לשיער החלק שלו, לזיפים הדוקרניים שתמיד עקצו אותי שלחיינו התחכחו אחת בשנייה.

התחבקנו במשך 5 דקות שלמות וארוכות שהרגישו כמו נצח. לפעמים חיבוק, זה כל מה שמה שצריך. חיבוק אוסף את כל הגעגוע ומשחרר הכל במגע אחד עם השני.

הידיים שלו ליטפו במעגלים את גבי הקטן, בזמן שידיי כרוכות סביב צווארו הרותח. בטנו נצמדה אליי והרגשתי את שרירי בטנו החטובים מבעד לז'קט שלו שעטף אותי.

"מה יש, תינוקת? את בוכה בגללי?" הוא שאל בקול נמוך והתרחק במעט ממני, אך עדיין שזרועותינו חבוקות אחת עם השנייה. הוא סגר את רגלו את הדלת ביתו שנטרקה ואחז בפניי הקטנות.

"גם, לא רק." אמרתי בקול חנוק שאני מביטה בעיניי הגבר ששבר את ליבי.

"אז מה קרה? את מדאיגה אותי." הוא שאל אותי ברצינות ופניו הראו לי את הדאגה והלחץ שהכנסתי אותו אליו. הוא ליטף את לחיי שהיו דביקות מרוב דמעות.

ניסיתי לנשום ולנשוף בחוזקה, להירגע קצת מהדמעות, אך הצריבה השורפת בלחיי פשוט לא נתנה לי את השלווה שרציתי.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now