Unstoppable - פרק 71

8.4K 646 264
                                    

"הסיבה היחידה שאני מדבר לעצמי היא שהתשובות שלי הן התשובות היחידות שמקובלות עליי." - ג'ורג' קרלין.

*

שבוע וחצי לאחר מכן

מוטי מורה לנהיגה: תרדי למטה, מכוערת.

Shilav Ben Shoshan🎀: טוב קרציה.

השבתי לו בחזרה. אני ומוטי כמו חברים טובים, לפעמים אני בכלל לא מרגישה שהוא המורה לנהיגה שלי, הוא יותר כמו חבר טוב שיכול להיות אבא שלי.
סגרתי את הטלפון שלי ויצאתי מחדרי.

התקדמתי בחדר המסדרון, רואה את אמא שלי שוכבת ומנמנמת על הספה בסלון , בעוד הבטן שלה תופחת מיום ליום. אני כל כך מתרגשת לדעת אם יהיה לי אח או אחות קטנה. נישקתי את המצח שלה בעדינות ויצאתי מהבית.

נעלתי את דלת הכניסה עם המפתחות שלי וירדתי במדרגות לכיוון הלובי. התקדמתי לכיוון הכביש שמול הבניין שלי וצפיתי במכונית הלבנה והגבוהה שהאות 'ל' מככבת בה.

הנער שנהג לפני כבר ישב במושבים האחוריים ואני התקדמתי לעבר מושב הנהג. פתחתי את הדלת ונכנסתי אל תוך הרכב, חוגת חגורה ומביטה בעיניו הכחולות והנוצצות של מוטי קורצות לעברי.

"היי שילב," קולו של הנער שישב מאחורי נשמע שקט. הסתכלתי עליו מהמראה הקדמית ומתחתי את שפתי לקו עקום ומזויף.
"היי." השבתי לו בחזרה והוא בלע את רוקו במבוכה. שנאתי את הילד הזה. טוב, בזמן האחרון אני שונאת את כולם בגלל המצב רוח החרא שיש לי שלא מרפה לעזוב ממני.

"אל תטרח אפילו, הילדה מאוהבת חזק." מוטי הביך את הנער עוד יותר ממה שכבר הובך ואני נשארתי קשוחה, בזמן שאני מתעלמת מכל מה שקורה סביבי ומתחילה בנסיעה לביתו של החמור הדביל שיושב מאחורה.

"מה שלומך, שילב?" מוטי שאל אותי ברצינות והעביר את ידו בקרחת שלו. הנהנתי אליו ועצרתי במעבר חצייה. "אני בסדר כזה." השבתי לו בשקט ולא פירטתי יותר מידי על איך אני מרגישה.

אלא אם כן הוא רוצה להשכיר את הרכב שלו בתור בריכת שחייה מלוחה. המשכתי בכביש ישר ונכנסתי לתוך רחוב צר שכבר התרגלתי להגיע אליו. הנער הזה מבקש בכוח שיעורי נהיגה שקרובים לשיעורים שאני קובעת רק בשביל שיהיה לו עלאק "זמן איכות" איתי.

"להתראות מוטי. ביי שילב." הנער נפרד מאיתנו בחיוך, ברגע שעצרתי את הרכב בחנייה מתחת לביתו. חייכנו אליו חיוך מזויף והוא יצא מהרכב בטריקת דלת.

"מה שלום אביאור? המצב שלו השתפר מאז?" מוטי שאל בסקרנות בקול צרוד. משכתי בכתפיי, כאשר נעצרתי ברמזור האדום.
"לא ממש. הוא עדיין מחוסר הכרה, מטפלים לו בעדינות בשביל לא לגרום נזק יותר ממה שכבר נגרם וזה לוקח זמן." הסברתי לו בקצרה על המצב החדש של אביאור.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now