Unstoppable - פרק 57

8.6K 545 265
                                    

"געגוע גורם לאהבה מה שרוח גורמת לאש. מכבה אש קטנה ומעצימה אש גדולה." - רוז'ה דה ראביטן, רוזן ביסי.

*

אביאור טס לפני שבוע לברזיל.
אני יודעת, מפני שאני בוחנת שעות את התמונות שהוא מעלה משם. הערב הוא צריך להחליף יעד לאורגוואי.

הוא מחייך בכל התמונות. רואים שהוא נהנה וכיף לו, או שזה באמת זיוף כמו שאמר לי וקשה לו בלעדיי, אך הוא מנסה להדחיק את זה.

הוא הפסיק להילחם על קשר איתי אחרי מה שקרה בבוקר שקמתי אחרי שאיתי סימם אותי והצו הרחקה נגדו אמור להסתיים עוד חודש. שבוע בלעדיו גרם להרבה מחשבות להתערבב בראשי.

האחת, האם אני באמת מרגישה טוב שאני לבדי, בלעדי אביאור ובלעדי איתי? התשובה שלי הייתה כן ולא. כן טוב לי לבד, אך לא, עדיין קשה לי בלעדי אביאור. השאלה השנייה שעלתה בראשי היא, מהו המתכון לאושר? שעל זה עדיין לא קיבלתי תשובה.

תמיד רציתי להיות מאושרת.
ושלושה חודשים מכל 16 וחצי, כמעט 17 שנה מחיי, הצלחתי להיות מאושרת. אני לא רוצה עכשיו להגיד לעצמי שרק עם אביאור אהיה מאושרת.

זה לא נכון. אני מסוגלת להיות מאושרת גם שאני בלעדיו, השאלה היא איך? המצב הזה מתסכל אותי. התחלתי להתגעגע אליו מאוד, ושאני רואה איך הוא נהנה בחו"ל, כואב לי הלב.

אני לא רוצה שהוא יכיר לו שם אולי עוד ישראלית שעושה טיול עם חברותייה, כי זה מה שלרוב קורה בטלנובלות. והחיים שלי, הם טלנבולה אחת גדולה. אבל החלטתי שעדיף לי בלי בנים.

מספיק נשבר לי הלב.
גם אביאור וגם איתי איכזבו אותי, אני לא רוצה להתאכזב יותר מאנשים שאני אוהבת. אז הדרך הכי טובה היא להתרחק מהם ולהציב חומות סביב ליבי.

"מופע סוף שנה קרב מתמיד, למען האמת עוד פחות מחודש אתם על הבמה שרים לקהל של י"ב ולהוריהם. בחרתי להיות איתכם שעה נוספת, כדי לעבוד איתכם מחדש על השירים." ניצן אמר בקולו הקשוח ונשען עם ידיו על ירכיו.

"אז אני רואה שרוב הבנים בחמישייה לא הגיעו היום, אז נעבוד היום בעיקר על הסולו של שילב והדואט של אלון ורוני." עיניו הכהות עברו בין שלושתינו. שילבתי את ידיי על החזה שלי, שהמחשבות שלי בעיקר על דברים טיפשיים מאשר המופע.

לדוגמה, על העגיל באף התואם שלי ושל ניצן. ניערתי את ראשי. אני מתחילה לחשוב כמו אידיוטית בזמן האחרון.

"אלון ורוני, עלו לבמה ותתחממו. בינתיים, שילב בואי אליי." ניצן הורה בסמכותיות והם עלו לבמה. ניצן עבר שתי כיסאות לשבת בסמוך לי.
"את לא בפוקוס בתקופה האחרונה. קרה משהו שאני צריך לדעת עליו?" ניצן שם לב במבט רציני והבטתי בעיניו השחורות.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now