"הסקרנות, למרות כל קסמה, כרוכה לעתים קרובות בחרטה רבה." - שארל פרו.
*
"עזוב אותי." צחקקתי בחיוך שאיתי חיבק אותי בכוח ודחפתי אותו ממני, מסדרת את הסינר השחור על מותניי, שאני רואה זוג צעירים נכנס למסעדה. הוא חייך וקרץ אליי בשובבות.
"שלום, מה תרצו להזמין?" התקדמתי אל השולחן בחיוך שאני מוכנה עם הפנקס שלי והעט בידי. הגבר המבוגר בעל העיניים הבהירות הסתכל על אשתו ששקעה בתפריט.
"תביאי לנו שתי מנות של בשר אסאדו ויין לבן." האישה אמרה בקולה החלש והנשי. חייכתי אלייה וכתבתי בפנקס את האוכל שבחרו.
"אין בעיה. כבר מוכן, תהנו." הנהנתי אליהם בחווך חביב והתרחקתי מהם, מתקדמת לקופה ומניחה את ההזמנה על הדלפק."הנה ההזמנה." הודעתי לאלמוג, העובד שתפקידו היה להיות בדלפק והוא הרים את עיניו הכחולות ולקח את ההזמנה, תולה אותה בחוט הארוך של ההזמנות לטבח.
אז כפי שכבר בטח הבנתם, ניגשתי לראיון עבודה במסעדה שאני ואביאור סעדנו בה שמחפשת עובדים מגילאי 16 ומעלה, והתקבלתי.
הכרתי המון חברים בגילי, בנים ובנות."אז מה קורה?" איתי ניגש אליי בשנית בחיוך פלרטטן ונאנחתי שהתיישבתי על הבר. איתי הוא חלק מהבנים שהכרתי כאן, הוא לומד איתי בבית ספר שכבה אחת מעליי, לפני כמה ימים גיליתי שהוא החבר הכי טוב של מיכאל, בן זוגה של אנאל.
הוא תמיד אומר לי, אני החבר הכי טוב של מיכאל, את החברה הכי טובה של אנאל. זה גורל.
סוג של מאיר 2."הכל בסדר, מה איתך?" שאלתי בחביבות והוא התיישב בכיסא הבר הסמוך אליי. איתי היה חמוד ודי חתיך. עיניים ירוקות נוצצות, בלורית חומה ושרירים שמתחילים להתפתח.
"סבבה. עדיין עם ההוא?" הוא שאל אותי בחיוך קטן, מצפה לתשובה שלילית בעודי מצחקקת מול פניו. אפו היה מחורר עם עגיל חישוק תואם לשלי, מה שגרם לו שוב להגיד שזה גורל.
"אביאור? כן." חייכתי חיוך רחב שנזכרתי בו והנהנתי בהגזמה. הוא השמיע צליל אנחב והעביר את ידו בשערו.
"מתי תשימי לב שיש בחור מעבר לפינה שרוצה אותך?" הוא שאל בעיניים ירוקות נוצצות וגרם לי לגחך."מתי שתואיל בטובך לפתוח את האוזניים ולהבין שיש לי ח-ב-ר." אמרתי לו ברצינות ואייתתי לו כל אות הנפרד במילה הכי חשובה של המשפט שאמרתי. הוא נאנח בשנית.
"יהיה לך כיף איתי." הוא הבטיח לי בחיוך וצחקקתי למראה פרצופו המיואש ממני.
"אני בטוחה בזה." חייכתי אליו וצבטתי עם אצבעותיי את הלחי החלקה מזיפים שלו. אני מעדיפה אותם עם זקן דוקר ופנים של גבר ולא של נער מתבגר.
"מלצרית!" שמעתי את קול צועק בשמי והעברתי את עיניי במסעדה, עד שמצאתי את האצבע הגבוהה המורמת למעלה. הנהנתי אח הלקוח וקמתי מכיסאי, מתחילה להתקדם אליו.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...