"מי שעושה את הרע ירגיש בושה בנפשו פנימה." - דמוקריטוס.
*
הלם.
שוק.
אושר.
בושה.
אכזבה.
שקט.
זה מה ששרר ברכב. שקט מוחלט.אביאור נסע ברצינות, לא עובר את המהירות המותרת ונשאר במבט חתום וקשוח שלא ניתן לפענח. השענתי את ראשי על החלון ששיניי נושכות בכרית אצבע האגודל שלי.
פלאשבקים מהנשיקה הארוכה והאינסופית שלנו נכנסו לראשי, ולא משנה כמה פעמים אנער את ראשי ואנסה לשכוח את זה. לא אצליח, אפילו לא לרגע אחד קטן.
זה קשה.
בייחוד שזה הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו.אביאור חזר למבטים הרציניים והקשוחים שלו, עוד מהימים שהיינו מביטים זה בזאת ולא אומרים מילה, מהיום בבית קפה ובשיחת היכרות שלנו במועדון.
אני לא מאמינה שעשיתי את זה, שהרשתי לו פאקינג לנשק אותי. ניסיתי להכניס למוחי ולעכל שזהו שילב, התנשקת. אני לא יכולה לקרוא לנשיקה הראשונה שלי בזבוז, כי היא לא.
אביאור היה עדין עם שפתיי ושפתיו רכות ומתוקות, כמו של מלאך. נשכתי את שפתיי ועצמתי את עיניי בעצבים.
רציתי לשמור אותה, את הנשיקה הראשונה שלי בשביל הגבר הראשון שלי. לא חשבתי שאנצל אותה בכדי להתנשק עם הידיד הטוב שלי.
הסטתי בהיסוס את מבטי לעברו וראיתי את מבטו נשאר תקוע בכביש. גם אם הוא היה רוצה להסתכל לכיווני, הוא לא היה עושה זאת.
הבעיה היא שבנשיקה לא ראיתי בכך טעות, הרשתי לעצמי לזרום ושיקח אותי לאן שהוא רק רוצה. ארוחת ערב-היכרות שהתחילה באווירה טובה וקלילה, הסתיימה בשקט מחריד ומעצבן ואווירה קודרת.
היה לי ברור מה הולך להיות בינינו עכשיו.
אנחנו נתרחק.
הנשיקה הזאת תרחיק אותנו.הנשיקה הזאת תהרוס את הידידות שבינינו.
אני יודעת את זה."תגיד משהו," פלטתי בשקט ושברתי את השתיקה המעצבנת ששרה בינינו מאז שהתנתקו שפתינו אחת מהשנייה.
"אני שונאת שאנחנו שותקים." אמרתי בכנות ונשאתי את עיניי אליו."מה אני יכול להגיד?" הוא פצה פיו בקולו הצרוד והמשיך להביט בריכוז בכביש שזרועותיו חזקות על ההגה, מעט עצבניות אפשר לאמר לפי קריאת גופו.
"נתחיל בזה שתסביר לי למה נ-נישקת אותי?" שאלתי בביטחון וקצת גימגמתי לקראת הסוף במבוכה. הוא נשף בכעס ונענע את ראשו לצדדים, משפיל את מבטו לידיו האוחזות בהגה.
"אין לי סיבה," הוא השיב בהתחמקות ועצר את הרכב ברמזור האדום. עיניי עברו את גופו ולבסוף על הבעת פניו הרצינית והקשוחה.
"אני מניח שפשוט רציתי את זה." הוא המשיך בקול נמוך והנשימה שלי נעצרה. הוא נשא את עיניו החומות והנוצצות שמשגעות אותי מהרגע הראשון שפגשנו זה בזאת.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...