Unstoppable - פרק 25

11.4K 499 254
                                    

"טעות לעולם חוזרת, אבל כשהמחק נגמר לפני העיפרון - סימן שהגזמת." - ג'וש ג'נקינס.

*

צלצול טלפון נוסף העיר אותי משנתי ועפעפי נפתחו בעייפות, מתאפקות לא להיסגר שוב. מה הוא רוצה ממני שוב? שיעזוב אותי במנוחה.

לקחתי את הטלפון והחלקתי לענות.

"מה לא היה מובן ב- אני אתקשר למשטרה?" הרמתי את קולי זועמת וכבר לא הייתי מסוגלת יותר. תעזוב אותי. אתה יודע שאני ילדה קטנה, אז מה אתה רוצה ממני? נאנחתי בכעס ששוב הוא לא השיב לדבריי.

"משטרה? מה כבר עשיתי?" שמעתי את קולו הצרוד והנמוך ונאנחתי בהקלה, חוזרת לשכב על מיטתי שהטלפון צמוד לאוזני. הסטתי את מבטי לאנאל ששכבה ישנה בסמוך לי. היא תמיד הייתה שלווה היא ישנה, אולם ביום-יום הייתה מתפרעת ומשתגעת כהרגלה.

"אביאור," קראתי בשמו, מתחילה להירגע. האיש הזה מלחיץ אותי כל כך, ברמה שאני מפחדת לענות לכל אדם שמתקשר אליי גם שאני רואה את שמו ומזהה מיהו.
"סליחה, חשבתי שזה מישהו אחר." התנצלתי בשקט והתהפכתי לצד השני של המיטה, פוגשת בגבה של אנאל. אולי אביאור יצליח להרגיע אותי קצת, כי בינתיים אני לחוצה מאוד.

"מישהו מטריד אותך בלילה?" הוא שאל חרד וחיוך קטן עלה על שפתיי שהבחנתי בדאגה שלו אליי. נדתי בראשי. הדבר האחרון שאני צריכה עכשיו זה שאביאור יקלע לריבים בגללי.
"לא, לא, אף אחד לא מטריד אותי." שיקרתי בשקט, לא רוצה שאביאור יכנס לתמונה ואז זה יגמר לא טוב בכלל. למרות שאני יודעת שאביאור לעולם לא נוהג להשתמש באלימות פיזית ואפילו מילולית.

זה מה שאני אוהבת בו.

"יופי, כי אם כן תגידי לי, אני אשבור לו את העצמות אחת אחת." הוא אמר בתוקפנות ובאגרסיביות שלעולם לא יצא לי להכיר באביאור. לרגע חשבתי שדמיינתי אותו אומר את המילים האלה.

משהו היה נשמע לי לא טוב בקולו, כי ממתי אביאור מאיים ומגיב באלימות שכזאת? הוא הרי לעולם לא רב מכות עם אדם, זה נדיר אם תמצאו אותו עושה את זה וגם אף פעם הוא לא מאיים כך.

"אביאור, הכל בסדר?" שאלתי, הפעם היה תורי להיות מודאגת. הוא פלט גיחוך קטן ומלמל מילים מבולבלות שלא הצלחתי לשמוע ולהבין אותם.
"תגידי, אבא שלך מהנדס אלקטרוניקה?" הוא שאל ברצינות וכיווצתי את גבותיי בבלבול. מה? מאיפה הוא הקריץ את השאלה הזאת?

"מה, לא הוא בכלל עורך די"- אמרתי בכוונה להגיד את עבודתו האמיתית של אבי. אביאור יודע במה אבי עובד, ובכלל מה זה משנה לו?
"אז איך את כל כך מחשמלת?" הוא קטע את דבריי בבדיחה כושלת ואחריו פרץ בצחוק אדיר. נשארתי חסרת הבנה, לא מבינה מה יש לאביאור. מה הולך פה?

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now