"הדבר הגרוע ביותר שאני יכול להיות, הוא אותו הדבר כמו כל האחרים." - ארנולד שוורצנגר.
*
שיחקתי עם העט השחור שלי שראשי שעון על אגרוף ידי. לפני דקות אחדות קיבלנו את המבחנים בספרות שעשינו לפני כשבוע וחצי. התבאסתי מהציון שלי.
קיבלתי 92.
אוף, הייתי יכולה יותר."האם ובניה אינם נוטים להתלונן או להביע ביקורת על מצבם. האם היא אישה מסוגרת, מתבודדת מרצון מן הסביבה וכן מלמדת את בניה שעדיף לשמור על שתיקה, כנראה משום שחששה לחשוף את הקשיים והחולשות שלה ושלהם. שתיקת האם היא דרכה לקבל את המציאות כפי שהיא ולנסות להתמודד לבד בחיים, ללא עזרת הזולת." המורה לספרות, נינה קראה לנו מתוך הספר את הביקורת החברתית בסיפור 'חיזו בטטה'.
פלג נחר בשקט, שראשו על הקיר, גופו כרגיל מופנה אליי. אני מצחקקת שאני מביטה בחצי מהתלמידים מהכיתה חורפים וישנים על השולחן.
ספרות זה היה השיעור שבאמת שעמם את כולם. פייר, אפילו אותי.
נינה הייתה עמוק בתוך הספר ממשיכה לקרוא בהתעניינות והתרגשה מכל מילה שקראה. גיחכתי בשקט ופתחתי את העט השחור שלי, מסתכלת לצדדים ורואה את המשקפיים של נינה עדיין תקועות בעיון מעמיק על הספר.
התקרבתי אל פלג ושירטטתי שפם צרפתי על השפם החלק שלו. חייכתי בשקט שזה דיגדג אותו והוא חייך מתוך שינה.
עברה עוד דקה,
והצלצול הגואל נשמע, מעיר את כל התלמידים הישנונים בכיתה.
כולם קמו מהשולחן בבהלה ושיפשפו את עינייהם בחוזקה. קמתי ממקומי, מביטה בתלמידה מהכיתה שלי מצחקקת לכיוון פלג והוא מכווץ גבותיו חסר הבנה.היא מצביעה על השפם שלו והוא נוגע בו ומסתכל לאחר מכן על האצבע השחורה שלו מהדיו הטרי. הוא העביר את המבט אליי ואני נשכתי שפתיי בחיוך, מרימה את ידיי כחפה מפשע והולכת אחורה.
"שילב!" הוא צעק וקם מממקומו. צחקקתי וברחתי מהכיתה, רצה במסדרונות הארוכים, שכבר פלג התייאש ולא רץ אחריי. עליתי אל הקומה של כיתות העיוני, נכנסת בחופשיות אל הכיתה של ארד ואנאל כיאלו זו כיתתי.
הם ישנו.
אוי, נו באמת.
הסתכלתי על המורה שיצאה מהכיתה שלהם, אורית המורה ללשון. כן, גם אצלה אנחנו ישנים."שלום לכם!" צעקתי בחיוך ובמחיאת כף גדולה, מעירה אותם משנתם השלווה. אנאל צרחה בבהלה וארד קם, מביט בעייפות לצדדים, לראות מי העיר אותו.
"שילב, אני אהרוג אותך." אנאל מילמלה בעצבים ופיהקה בעייפות, מטיחה את ראשה בכתפו של ארד. חייכתי במתיקות והתקדמתי אל שניהם.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...