"אתה יכול להיות מרומה אם תסמוך מידי, אבל תחיה בייסורים אם לא תסמוך מספיק." - פרנק קריין.
*
- כעבור שבוע -
היום ה24.3.
מחר אני חוגגת חודשיים שלמים עם אביאור ויום הולדת לחברה הכי טובה בעולם.איך אפשר לסכם חודשיים איתו?
חודשיים של חום ואהבה, של כיף ושטויות, של צחוק ובכי.
ובנוסף, מחר אחגוג יום הולדת 16 לחברה הכי מדהימה שיש. כבר 13 שנה שאנחנו חוגגות יחד ימי הולדת.החלטתי ללכת לקנות בקניון הגדול שנמצא בעיר של אביאור, אחרי בית ספר, משום שיש שם הרבה יותר מבחר ובגדים.
"תלמידים, אני מחלקת את המבחנים לפי טורים. אין שאלות בשעה הראשונה. בהצלחה." המחנכת שלי רונית והמורה ל5 יחידות היסטוריה אמרה בקולה הרציני ועינייה הירוקות הביטו בנו בניצוץ של ציפייה.
היא מצפה שניתן ציונים טובים.
היא עברה בצד הימני של כל שולחן ונתנה לו את המבחן של טור א', לאחר מכן עברה לצד השמאלי של השולחן ונתנה את המבחן של טור ב'. בתכלס, זה אותן שאלות פשוט בסדר שונה שכיאלו לא נעתיק אחד מהשנייה.
קיבלתי את מבחן טור א'.
תחילה, רשמתי את שמי ואת הכיתה, שם המורה ולצד מי אני יושבת. אף אחד. יותר טוב ככה.הכיתה דממה בשקט, מה שלא קורה לרוב במבחנים, בדרך כלל כולם זורקים שליפים אחד לשני מול המורה ועושים רעש. אבל זאת המחנכת שלנו, אז ברור שנצטרך להיות שקטים ורציניים מולה.
עברו 20 דקות מחלוקת המבחנים שהמבחן הולך לי חלק ואני כבר בשאלה 15. התכוננתי למבחן הזה כמו משוגעת.
"שילב.." שמעתי לחש גברי מאחורי גבי. הרמתי את מבטי מהמבחן והסתובבתי באיטיות לאחור ושיחקתי את עצמי נוגעת בשערי. הסתובבתי לאדיר שישב במבט לחוץ מאחורי.
"מה?" שאלתי אותו במבט רציני וניסיתי לזרז אותו לדבר. כל שנייה הסתכלתי על רונית שבדיוק סימנה בדף הקשר מי נמצא בכיתה ומי לא.
"מה התשובה ל3?" הוא שאל במהירות בלחש והצביע לי על השאלה בדף. הסתובבתי במהירות למבחן שלי ובמשך דקה ארוכה הסתכלתי עליו וחייכתי דרונית תפסיק להרים את מבטה כל רגע אל התלמידים.
"תשובה ב'." לחשתי לו שאני זזה ימינה להראות לו את התשובה במבחן שלי. הוא הנהן בזקט ומיהר לסמן את התשובה המתאימה, מודה לי בשקט שאני חוזרת למבחן.
"שילב ואדיר, אתם מדברים או שאני מדמיינת?" רונית שאלה בקול גבוה והעבירה את מבטה ביני לבין אדיר. הכיתה הסתכלה עלינו למשך כמה שניות ואז חזרה למבחן שלה.
"מדמיינת המורה, אין לנו סיבה לדבר. אנחנו יודעים את החומר פרפקט." אדיר מיהר להגן על שנינו עם נחיוך הדבילי והמשועשע שקונה וכובש כל מורה. היא נתנה לו מבט מזהיר שהנהנו אליו כתגובה וחזרה להסתכל בדפים שעל השולחן שלה..
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...