"בני אדם אינם מגיבים למציאות כפי שהיא, אלא כפי שהוא תופס אותה." - אפיקטטוס.
*"ביי מותק." נפרדתי מאנאל בחיוך וחיבקתי אותה חזק. ניסיתי להתנתק ממנה, אך היא פשוט לא שיחררה אותי. צחקקתי בשקט והצלחתי לבסוף. היא הפריחה לי נשיקה באוויר, בזמן שהיא התרחקה ממני.
חייכתי אלייה והתחלתי להתקדם לכיוון הבית שלי. התיכון ממש רחוק מהבית שלי ואני אגיע הביתה מינימום 15 דקות. זה הרבה ללכת ואני ילדה שלא ממש מחבבת ספורט.
זאת אומרת, לפעמים.
עברה דקה או שתיים והזמן מתקדם ממש לאט, וכך גם הדרך שלי. הרגליים שלי כואבות משעתיים רצופות של ספורט עם המורה החדש שלי, בנצי. צחקקתי בשקט שנזכרתי בשם שלו.
ועוד על השם שלי צוחקים.
התכתבתי בטלפון עם עידו שהתגייס לפני יומיים לחיל האוויר. חייכתי שראיתי את ההודעה ממנו קופצת. הוא שאל מה שלומי ועניתי לחיוב. הגיוס שלו היה אחד הקשים, אני ואמי לא הפסקנו לבכות כמו מטורפות וכל כך חסר לי בלעדיו בבית.
הוא שאל את השאלה הקבועה, האם יצאתי למסיבות בשבוע האחרון. צחקקתי שהוא מכיר את הראש שלי כל כך טוב.
בשבועיים האחרונים יצאתי מלא, כמעט כל יום ואבא שלי נאלץ להתמודד עם זה. אבל לא חזרתי מאוחר וקמתי מוקדם, הייתי ערנית ורעננה מאוד בשיעורים. וכן, אני מתרגשת לקראת המבחן מחר. המבחן הראשון במקצוע ספרות.
אני צריכה להוציא ציון טוב, אז אקדיש את כל היום הזה לחזרות למבחן הקרוב.
סיימתי את השיחה הקצרה עם עידו שהבנתי שאין לו זמן לדבר והוא צריך להספיק לדבר גם עם אמא ואבא.
שמעתי צפירות חזקות ועמוקות ולאחר מכן, שמעתי בעיטה קטנה. הרמתי את מבטי ממסך הטלפון שלי. ראיתי רכב גדול בצבע אדום והוא היה בהחלט בין היפים שראיתי.מכוניות צפרו לו בחוזקה, והוא יצא מהרכב עצבני, מתחיל לבעוט באוטו שלו שנתקע פתאום והפסיק לעבוד. נעמדתי במדרכה וצפיתי במחזה. הגב שלו היה רחב.
המכוניות החליטו לנסוע על הנתיב השני, בזמן שהבחור הצעיר ניסה ללחוץ על דוושת הגז, שוב ושוב אך הרכב לא זז. הוא היה עם הגב אליי והגוף שלו היה אדיר.
הוא לבש חולצה לבנה צמודה שהבליטה את שרירי הגב העמוסים שלו, אוברול בצבע אפור חזק עם נקודות שחורות שהרצועות נחות על הירכיים ואולסטאר אדומות גבוהות.
למה הסטייל היפהיפה הזה מוכר לי?
הגבר היה עצבני והוא הוציא את הטלפון שלו מכיס האוברול, מנסה לחייג לעזרה. הוא הסתובב במעגלים וניסה להבין מה קורה על הרכב שלו.
המבט שלו היה קשוח, רציני ועצבני, אך הוא ניסה לשמור על קור רוח. רגע אחד.. הוא הסתובב לכיוון שלי, מנסה לחפש קליטה וזיהיתי את הפרצוף שלו.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...