"אומרים לי שאני חצי בן אדם והיא חצי משוגעת, אבל זה כל הקסם." - נימרוד לב.
{מתוך השיר "זה כל הקסם".}*
11:35 - הבוקר שאחרי
"אני פשוט לא מאמינה שהוא אשכרה מנתק לי בפנים בגללה. אני מבינה שמה שעשיתי היה נורא אוקיי? אבל הוא כיאלו מוכן לוותר על מה שיש בינינו רק בשביל האמילי הזאת." רטנתי בקול מבואס והטחתי את כף היד שלי בשולחן.
"תגידי, את רצינית? היא הרי כבר לא כאן, למה את ממשיכה לחשוב ולדבר עלייה?" עינייה הכחולות של אנאל הביטו בעיניי חסרות הבנה. נאנחתי בשקט.
"כי היא לא פה והוא ממשיך להיות אליי קר בגללה." הסברתי לאנאל בנימה עצובה ומצב רוח שואף לאפס."בסדר, אל תשכחי שהבן שלו ראה את אמא שלו מוכה על ידייך וזה לא מחזה שנעים לילד בן 5 לראות." אנאל אמרה ברצינות והוסיפה גיחוך קטנטן לקראת סוף המשפט שלה. רכנתי קדימה על שולחן העץ בבית הקפה שבקניון.
"אבל שידבר איתי, שיסביר לי, שיגיד לי משהו, שיתן לי הזמדנות להתנצל ואת שוכחת שגם אני חטפתי מכות ממנה? אם המצב היה הפוך, הבן אדם היה מאושפז בבית חולים במצב אנוש על ידי אביאור." שילבתי את ידיי על החזה שלי ואנאל משכה בכתפייה.
"לא יודעת, לכי תדעי, אולי באמת יש לו עומס בעבודה והוא לא משקר." אנאל שיערה בקול ונשענה לאחור על כיסא העץ.
"בבוקר אין שם נפש חיה, הוא פשוט מתחמק ממני." אמרתי לה בשקט והעברתי את ידי בשערי החלק."נו, אז מה את רוצה שנעשה?" אנאל שאלה חסרת הבנה ועינייה הכחולות נצצו לעברי בעייפות מהנושא.
"את האמת, שאם אנחנו כבר מדברות רק שתינו, אני רוצה להתנצל." החלטתי שזה הרגע לעשות את זה."בפניי, על מה? מה קרה?" אנאל שאלה בבלבול קל והביטה בעיניי האפורות והעצובות.
"על זה שכל הזמן אני חופרת לך רק על אביאור ואני לא נותנת לך לדבר על עצמך. אני מרגישה שכבר מרוב שאני מדברת רק על עצמי, אני כבר לא יודעת שום דבר חדש עלייך. אני לא רוצה שתחשבי שאני מהבנות האלה שישר שיש להן חבר, אז הן שוכחות מהחברה הכי טובה." הרשתי לעצמי לשתף את אנאל במה שהרגשתי כבר זמן רב.
"אני שמחה ששמת לב לזה סוף סוף, אבל כרגע את הרבה יותר חשובה ממני וכבר אין לי משהו חדש לספר לך." אנאל חייכה אליי חיוך קטן והייתה נראית מאושרת שאמרתי את זה.
"רצית לספר לי משהו על מיכאל לפני כמה ימים, לא?" שאלתי בסקרנות ובאמת רציתי לדעת מה עובר בחייה."לא, זה לא כזה רלוונטי ודחוף כרגע." היא ביטלה את דברייה בכף ידי הקטנה. "מה, נו דברי." התעקשתי במבט רציני וקשוח. שנאתי שהיא מנסה להתחמק כי אני יודעת שעובר עלייה משהו.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...