Unstoppable - פרק 20

10.5K 476 201
                                    

"אתה זוכר מה יש מחר בערב?" שאלתי את אביאור שנסענו ברכבו לעבר ביתי לאחר הים. כל הגוף שלי היה רטוב ממים ומזל ששמתי מגבת על המושב ברכב.

"משחק כדורגל של מכבי נגד בית"ר?" אביאור כיווץ את גבותיו חסר הבנה והביט בעיניי תוך כדי שהוא נוסע. פערתי את עיניי. וואלה, זה מחר?

"באמת?- כיאלו לא! הפגישה שלך עם אמא שלי." ניערתי את ראשי מהמחשבות על משחק הכדורגל מחר והזכרתי לו מה יש מחר בלחץ. ככה זה שאבא מחנך אותך ואת אחיך מאז שאתם קטנים לאהוד קבוצת כדורגל ולוקח אתכם לכל המשחקים.

תמיד הרגשתי מן טום בוי כזה שאני צופה במשחקי כדורגל במקום סדרות רומנטיות של בני נוער, הולכת למשחקים ומביטה באימונים של הקבוצה, במקום לבלות עם שאר הילדים במסעדות או בסרטים.

אבל אני אוהבת את זה.
ועכשיו, לא כמו פעם, אף אחד לא יכול להעיר לי. כי זה החיים שלי, ואני אחליט מה אני עושה איתם.

"אה, נכון נכון, טוב אני אראה אצלך כבר את המשחק, אם כמובן לא אכפת לך." אביאור השיב בקלילות ופנה פנייה חדה ימינה שהרכב מתנער ברעד. וואו, תאט בן אדם.

"בטח, תראה יחד עם אבא שלי, אני בטוחה שהוא ישמח לשמוע שאתה מגיע." שילבתי את ידיי והשבתי לו בציניות, עם חיוך עוקצני. הוא נאנח בשקט והמשיך לנסוע בכביש החשוך.

כל הזמן שאני מבלה עם אביאור זה נמשך מעלות השחר ועד שקיעת השמש. זה פשוט לא הגיוני איך הזמן טס שאני יחד איתו.

"אמרת שסידרת שהוא לא יהיה בבית שאני אבוא אלייך." הוא נשא אליי את עיני הנוצצות גם בחשכת הרכב והכביש. נשענתי על המושב הנוח ומשכתי בכתפיי.

"כן אתה יודע, ארוחה לא נמשכת הרבה זמן. אבא שלי יצטרך להגיע מתישהו." הזכרתי לו והסתכלתי על הכביש בעל המכוניות. צפייה במשחק כדורגל זה כבר ממש בערב, שאבא שלי חזור מהעבודה. הוא שתק והמשיך לחשוב מה אפשר לעשות.

"אז אני אראה איתך יחד בחדר שלך, מקסימום אם הוא יכנס אני אתחבא. אל תדאגי." הוא הציע בצרידות והניח יד רכה על ירך רגלי.

"אני מרגישה כיאלו אני עושה משהו אסור שאני צריכה להסתיר אותך כל הזמן ממנו. אתה כולה ידיד שלי, למה קשה לו לקבל את זה?" נאנחתי בשקט והטחתי את ראשי במשענת המושב השחור והנוח. אביאור הביט בי במבט מבין, לא ממש יודע איך לנסות לעזור לי.

"בסדר, הוא דואג לך, ובכל מקרה דבירתי אליו לא יפה. קראתי לו זקן, נזכיר שאני מבוגר ממך בהרבה שנים, היו פעמים שלקחתי אותך איתי באמצע שיחה רצינית איתו, יש לו המון סיבות לשנוא אותי." אמר בקול נמוך וצרוד ומנה באצבעותיו כל מה שעשה לאבי. עדיין זו לא סיבה לשלול אפשרות להכיר אותך.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now