כל הדעות שבעולם מסכימות עם העובדה שמטרתנו העיקרית היא ההנאה." - מישל דה מונטן.
*
25.3 -
חודשיים עם הבן זוג הכי מושלם ויום הולדת לחברה הכי מדהימה בעולם."בספירה שלי ל3.." ארד לחש לי בשקט שעמדנו מחוץ לדלת חדרה של אנאל. ארד החזיק את הבלונים בצבע כסוף וורוד ואת המתנות שהוא קנה לה ואני החזקתי ביד אחת את המתנות שקניתי לה וביד השנייה את העוגה שאפיתי לה.
"3..2..1." הוא לחש בשקט והסתכל עליי עם עיניו הכחולות. הוא הניח את ידו הגדולה על ידית הדלת ובבת אחת פתח אותה בחוזקה.
"ו.. היום יום הולדת! היום יום הולדת! היום יום הולדת לאנאל!" שרנו בצעקות שאנחנו מעירים את אנאל הישנונית משינתה השלווה. היא הניחה את זוג הכריות על אוזנייה.
"סתמו את הפה שלכם." היא אמרה בקול צרוד וקשוח של בוקר, בעודנו מצחקקים וסוגרים את הדלת. הנחנו את המתנות שלנו ואת העוגה שלי על השידה שלה וארד שיחרר את הבלונים מידו היישר אל התקרה.
"יאללה שמנה קומי, יש לך היום יום הולדת." ארד טפח על ישבנה העגלגל שהיה מכוסה בשמיכת פוך חמימה. צחקקתי והתיישבתי על מיטתה ליד ראשה הסבוך בשערותייה הבלונדיניות.
היא פקחה את עינייה ושיפשפה אותן עם אגרופיי ידה כמה פעמים והעבירה את עינייה הכחולות ביני לבין ארד שישב על הכיסא בחדרה. היא הסתכלה על המתנות שישבו בשידתה ועל הבלונים בתקרה שהיו בדיוק במספר גילה.
"יאיי!! קניתם לי מתנות??" היא קפצה ממיטתה ופתאום קולה הצרוד השתנה בקול מרוגש ומתלהב הילדה הזאת חולת הפתעות ומתנות. ארד ואני צחקקנו והיא ישר התקדמה אל המתנות שהיא עם שיער פרוע ופיג'מת פרווה ארוכה.
"תפתחי אותן אחרי בית ספר. בינתיים תתלבשי." קמתי ממקומי ועצרתי אותה, דוחפת אותה בעדינות לכיוון הדלת, במטרה שתשטוף פנים ותתארגן לבית הספר. היא נאנחה ואז היא פקחה עיניים שהביטה בעוגה.
"וואי אני חייבת לטעום מהעוגה הזאת." היא מילמלה בקול מתגרה ונשכה את שפתייה שראתה את השוקולדים המגרים שהונחו על העוגה שהכנתי לכבודה.
"נטעם יחד שנצא. יאללה נו, אין הרבה זמן." ארד קם גם הוא ממקומו והניח את תיק הבית ספר על גבו, דוחף את אנאל מחוץ לחדר שלה. היא יצאה ונכנסה לחדר המקלחת שלה ואנחנו בינתיים התיישבנו על מיטתה, מפטפטים על החודשיים שלי עם אביאור.
ניצלתי את הזמן שאנאל במקלחת, בכדי לספר לארד מה אביאור עשה אתמול עם אביגיל. רציתי נקודת מבט גברית מהנושא הזה. ארד היה די מופתע וכיווץ גבותיו.
"תראי, אם את סומכת על אביאור, אז די ברור שכל מה שהוא אומר היה נכון והוא לא שיקר לך. אבל הבחורה הזאת דלוקה עליו, שום ידידה לא תתפשט מול הידיד שלה. זה נטו מרצון לפתות ולגרות אותו. יש לך מזל שהוא עמד בזה." ארד הסביר לי בקולו הגברמ והנהנתי באיטיות על כל מילה שאמר.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...