Unstoppable - פרק 28

10.9K 460 316
                                    

"אדם כשיר ובעל בטחון אינו מסוגל לחוש קנאה בשום דבר. הקנאה היא תמיד סימפטום של חוסר ביטחון עצבני." - די זמן לאהבה.

*

"נו מה עם זאת?" שאלתי את אנאל עמדתי מולה שלבשתי גופייה קלאסית וייחודית עם מחשוף רב בחזה שלי. היא הרימה את עינייה הכחולות ממסך הטלפון הממכר אל גופי.

"חשופה מידי." בחנה ולבסוף שללה את החולצה. הנהנתי אלייה וחיפשתי בערימות הבגדים של אנאל עוד חולצות שאני יכולה ללבוש הערב לפגישה עם חבריו של אביאור. הורדתי את החולצה מגופי ומצאתי חולצה שגרתית בצבע לבן על גבול הכסוף. לבשתי אותה במהירות.

"וזאת?" השמעתי את קולי ברחבי חדרה ואנאל עדיין הייתה שקועה בטלפון שלה. חטפתי אותו מידיה והנחתי אותו על שידת האיפור בחדרה היפהפה. באנחה כבדה, היא הרימה את ראשה אליי, שוב ובחנת את לבושי.
"פשוטה מידי." היא עיוותה את פנייה ולבסוף שללה בשנית. נאנחתי בתסכול.

"נו מה, את רצינית איתי?" אמרתי מיואשת ונפלתי על מיטתה הגדולה והנוחה. הייתי בביתה של אנאל בחוסר ברירה. לא הייתי מסוגלת לחזור הביתה ולפגוש בפרצוף המגעיל של אבי, אפילו שיצאתי מביתו של אביאור, רצתי לאוטובוס הראשון שראיתי ועליתי עליו, בורחת מאבי ככל האפשר.

כרגע אני אצל אנאל, נאלצת לבחור בגדים להערב מארון הבגדים שלה, מכיוון שלבית, אני לא מתכוונת לחזור.

"למה שלא תלכי על שמלת מיני?" אנאל הציעה, כאשר ראתה אותי מתוסכלת מכך שלא מצאנו כלום בארון שלה. בינינו, גם בארון שלי היה לוקח לי שעות לבחור בגדים.

"רציני אנאל, שמלת מיני בינואר?" שאלתי אותה בהרמת גבות קטנה. היא גילגלה את עינייה לחוסר שיתוף הפעולה שלי איתה. היא הסתכלה לרגע על ערימת בגדייה בעיניי ים בוחנות. היא הרימה את עינייה אליי וחיוך רחב החל להתפרש על פנייה.

"יש לי את זה." היא אמרה בשקט וקפצה ממיטתה בהתלהבות, יוצאת מחדרה, ה' יודע לאן. חיכיתי דקות ארוכות שאני מביטה ברגליי החשופות מנדנדות באוויר שאני על מיטתה הגבוהה של אנאל. הרגשתי גוף עומד מעליי והרמתי את ראשי.

וואט דה פאק?

"מה זה לכל הרוחות?" שאלתי ופערתי את עיניי לבגד שאנאל החזיקה בידה, שחיוך ענק פרוש על שפתייה שמעיד על כך שהיא גאה בעצמה. הבגד היה עטוף בניילון, אך צבעו היה שחור, בזה היה אפשר להבחין.

"אמרת שאוברולים עושים את זה לאביאור, נלך על זה." אנאל אמרה בשובבות וקרצה לי בחיוך, מניחה את הבגד שכנראה אוברול על מיטתה, מתחילה להפריד אותו מהניילון שעטף אותו. וואו. זה לא משתווה בשיט לאובורלים שלי ששיגעו את אביאור.

זה היה אוברול שחור, צמוד וארוך גם בשרווליו וגם באורכו ברגליים עם מחשוף עמוק בצורת וי בחזה שלי.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now