Unstoppable - פרק 5

10.9K 500 321
                                    

"יש רק הבדל אחד בין אדם מטורף לביני. אדם מטורף חושב שהוא שפוי. אני יודע שאני מטורף." - סלבדור דאלי.

*

31 באוגוסט -
יום אחרון לחופש הגדול

"מוזר, חשבתי שהוא יוותר לך בסוף על העונש עם כל ההתנהגות הטובה הזאת שלך." אנאל אמרה לי בהרמת גבות מופתעת והביטה בעיניי. גילגלתי את עיניי. נו באמת, אפילו אני לא הופתעתי.

"זה אבא שלי, כשהוא מחליט, לא משנה איך תתנהגי הוא אף פעם לא ישנה את ההחלטה שלו. הוא נתן לי יום אחד להרגיש מה זה האוויר בחוץ וזהו, לא יותר מזה." הסברתי לה בקצרה. תאמינו לי שאני מכירה את אבא שלי יותר מידי טוב, בשביל לדעת מתי הוא יוותר לי ומתי הוא לא.

הוא יוותר לי רק שאמא שלי תהיה בסביבה.
ובמשך כל החופש הגדול בקושי יצא לי לראות אותה בבית, היא כל היום בעבודה. אמא שלי עובדת בתור פסיכולוגית, ואת האמת שאני חושבת שזה המקצוע הכי טוב בשביל אמא.

למה? תמיד שיש לי בעיה כלשהי, או שקשה לי, אני הולכת ומתייעצת איתה, והמקצוע שלה רק גורם לה לעזור לי עוד יותר. אני מאוד אוהבת את אמא שלי, היא בחורה בהחלט אינטיליגנטית ואני גם מחוברת אלייה יותר, מאשר לאבא הנוקשה שלי.

הבעיה היא שרק בריבים עם אבא שלי, בזמן שאמא שלי נוכחת בהם, היא מצליחה לרכך אותו כמו שרק היא יודעת, ואז אני מתחמקת מהעונש. אמא שלי נגד כל השמרנות והכליאה הזו שאבא שלי עושה לי.

היא בעד החופש והשחרור שלי. היא רוצה שאהנה ואבלה עד כלות הבוקר, היא אומרת שאני צעירה ושמותר לי לעשות שטויות, אני באמת צריכה לנצל את הגיל שלי.

אני די בטוחה שהיא לא מודעת לכך שאין לי פאקינג דלת בחדר.

"אני פשוט לא מאמינה שביזבזת את פאקינג כל החופש הגדול שלך על לשבת בבית ולראות סרטי אימה מפחידים." אנאל נאנחה בתסכול והטיחה את ראשה בכרית הסיליקון הלבנה שלי שאני מאוד אוהבת.

כן כן, גם אני לא מאמינה.

"גם אני לא.
אבל לא נורא, יש גם את החופשות של החגים." ניסיתי להציל את מצב הרוח הירוד שהיה באוויר ולתת קצת אווירה טובה. זה לא צלח במיוחד, אולי בגלל שאנאל נכנסה חזק לדיכאון בלעדיי כל החופש.

"כן טוב. את מודעת לזה שארד השתגע? אשכרה חודשיים בלעדייך." אנאל קמה מהמרמורים על הכרית וחיוך קטן התפשט על שפתייה ועל שפתיי. אין, רק כששומעים את השם של הגבר הזה, חיוך ישר עולה על השפתיים.

"בסדר, לא נורא. אני אראה אותו מחר." אמרתי בחיוך מאולץ. די התבאסתי לא לבלות את החופש שלי עם ארד ואנאל, ואני גם יודעת שיציאה לא שווה, אם אחד מאיתנו חסר.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now