"כאשר חוסר האמון מגיע, האהבה הולכת." - פתגם אירי.
*
התקדמתי על עקביי הגבוהים אל ארד ואנאל שישבו על הבר לאחר שקרעתי את הרחבה בריקוד המפורסם שלי לשיר האהוב עליי.
"ברצינות, איך את לא מרגישה כמו הליצנים עם הקביים בקרקס?" ארד אמר לי בחיוך רחב ועיניו הכחולות נצצו. סידרתי את שיערי המבולגן והתיישבתי ביניהם על הכיסא.
"דיי כבר להגזים." אמרתי לו בגלגול עיניים מחויך וסימנתי לברמנית להביא לי צ'ייסר."תקשיבי שנייה," אנאל הסתובבה אליי במבט רציני וסידרה את שערה הגלי והצהבהב. כיווצתי את גבותיי ונדתי בראשי בשאלה.
"קרה משהו מאוד מוזר אתמול." היא החלה להגיד בקול רם בגלל המוזיקה החזקה שבקעה מהרמקולים במועדון. לגמתי במהירות מכוס הצ'ייסר ושלחתי אלייה מבט."אתמול?" שאלתי בכיווץ גבות וניערתי את ראשי לצדדים מהמשקה החזק. היא הנהנה אליי.
"כן שעוד היית באילת עם אביאור." היא אמרה במהירות וארד הסתובב גם אלינו בסקרנות לשמוע על מה אנחנו מדברות."נו מה קרה?" ארד שאל בחוסר סבלנות והקדים את שאלתי. הרמתי את גבותיי וניסיתי מבטי לזרז את אנאל להתחיל לדבר. היא בלעה את רוקה באיטיות והיא הייתה נראית מודאגת.
"יש לאביאור ילד ולא סיפרת לנו?" היא הטיחה את השאלה הקשה בפניי ועיניי החתולה שלי נפקחו המומות מדברייה של אנאל. ארד נחנק מהשתייה ואני עצמתי את עיניי בחוזקה. הייתי בטוחה ששמעתי לא נכון.
"מאיפה את יודעת על זה?" שאלתי אותה ברצינות ועיניי התקשחו בכעס. ארד סידר את נשימותיו לאחר שדפקתי על גבו והביט בי בעיניים גדולות. זה מה שחסר לי, שכולם ידעו עכשיו שלאביאור יש ילד מהעבר.
"אני ומיכאל הסתובבנו בראשון לציון ובדרך ראינו את הבית של אביאור. זה היה מוזר לגמרי, אבל ראיתי מישהי צעירה עם ילד קטן מצלצלת בשער שלו, אז ניגשתי אלייה." אנאל החלה לספר והעברתי את ידי בשערה באנחה קטנה.
למה שאמילי תבוא עד לפה?
"היא הייתה בלונדינית אולי? זאת בטח מאיה אחותו." ניסיתי לחפש זיהוי שונה שלא יתקרב למראה של אמילי. לא רציתי להאמין שהיא הייתה שם.
"היה לה שיער חום חלק ועיניים חומות והילד שלה היה נראה בסביבות גיל 5 והיו לו עיניי דבש כמו של אביאור." אנאל תיארה ברצינות וארד כיווץ גבותיו מבולבל בעודי נאנחת קלות.זאת היא. זה התיאור שלה ושל אדם.
"מה אמרת לה?" שאלתי אותה בשקט ונצבט לי קצת הלב שהבנתי שאמילי לקחה טיסה והגיעה לכאן. ארד הסתכל עליי בחוסר הבנה ולא הבין למה אני ממשיכה לשאול שאלות עלייה.
"שאלתי אותה את מי היא צריכה, והיא אמרה לי שהיא צריכה את אביאור. הסברתי לה שהוא בחופשה באילת עם הבת זוג שלו עד מחר וזה היה נראה כיאלו היא הייתה די המומה לגלות שיש לו מישהי." אנאל הסבירה בקשיחות ולא הצלחתי לפענח את הבעת פנייה.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romans"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...