"שנה: תקופה של שלוש מאות שישים וחמש אכזבות." - אמברוס ביירס.
*
כאבי ראש חזקים גרמו לעיניי להיקפח ולהצטמצם בכאב. גנחתי בכאב שאני אוחזת בראשי ומרגישה אותו דופק בחוזקה. העברתי את עיניי שמביעות כאב סביבי וניסיתי להבין איפה אני נמצאת.
ליקוקים עדינים ורטובים הורגשו על בטני החשופה. הבטתי בכלבה לבנה וענקית עם עיניים כחולות בהירות ומהפנטות. ליטפתי את פרוותה וכיווצתי את גבותיי. מה ליקה עושה איתי במיטה?
תמונות היו תלויות על הקירות הלבנים. תמונות שלי עם אביאור. התיישרתי בקושי רב על המיטה והסתכלתי שוב על הקירות חסרת הבנה. מה אני עושה אצל אביאור? וממתי לאביאור יש 10 תמונות ממסוגרות שלנו על כל הקירות?
נשענתי על המיטה בבלבול ואז נבהלתי ששמתי לב שאני לבושה רק בהבלשה תחתונה לבנה עשויה תחרה. הלב שלי החסיר פעימה. אין סיכוי. אין סיכוי ששכבתי אתמול עם אביאור ואני לא זוכרת את זה.
רגע, איך בכלל הגעתי לפה? הלכתי מיוזמתי לאביאור? למה אני לא זוכרת כלום? הפחד החל להתעורר בליבי שלא הבנתי מה יש לי והתחלתי להילחץ. קמתי במהרה ממקומי, ואז הרגשתי סחרחורת חזקה שהפילה אותי על הרצפה הקרה.
נאנקתי בכאב שגבי התנגש ברצפה וניסיתי לקום ממנה שליקה נובחת וקופצת מהמיטה להביט בי בדאגה. נעזרתי בשידה ובמיטתו של אביאור בשביל לקום ולהתיישר כמו בן אדם נורמלי. מצמצמתי כמה פעמים ארוכות עד שאראה בקו ישר וברור ולא מטושטש.
התקדמתי באיטיות שידיי מושטות קדימה להיעזר בקירות המסדרון. אני מרגישה כיאלו אני צריכה משקפיים. המשכתי למצמץ כמה פעמים ושמעתי קולות גבריים מהמסדרון.
"קיצר, הזמינו לו אמבולנס אתמול והיינו חייבים לעוף מהמועדון לפני שיזמינו משטרה." קול גברי שלא הצלחתי לפענח נשמע מהסלון והתעלמתי ממנו. אני מנסה להמשיך להתקדם במסדרון, אך אז מגלה שאני עדיין רק בפתח הדלת של חדרו של אביאור.
"בבקשה תגיד לי שהוא קרוב למוות." קולו של אביאור נשמע מעומעם מהסלון. התקדמתי בצעדים קטנים שסחרחורת חדשה מכה כל רגע את ראשי והרצון שלי להקיא רק גובר.
הקור חדר לעצמותיי שאני נזכרת שאני עדיין לבושה בהלבשה תחתונה, אך לא היה לי אכפת, רציתי להגיע לסלון ולקבל תשובות על השאלות שסיקרנו אותי.
"אני אגיד לך רק שאתה מדבר כמו חולה נפש, מדבר כמו מינמום מנהל עולם תחתון." קול מצחקק נשמע מהסלון ושעמדתי בפתח הסלון, צפיתי במאיר ואביאור מעשנים סיגריות וצוחקים בסלון.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...