"גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה." - ויליאם שייקספיר.
{מתוך הספר "המלט"}*
- כעבור חודש -
חודש שאביאור מחזר אחריי וכמעט אין פגישה שהוא לא מנסה בה תוך כדי לשכנע אותי לצאת איתו לדייט ואני תמיד מסרבת.
אני צריכה באמת להרגיש מוכנה לחבר הראשון שלי.
Anael Biton💗: היום עושים ישיבה אצל אדיר.
אנאל שלחה הודעה בקבוצת החבורה שלי, שלה ושל ארד. לגמתי מכוס הקולה הקרה שלי והקלדתי תשובה, תוך כדי שאני מערבבת את תערובת הפנקייק שלי.
מתי? :🎀Shilav Ben Shoshan
שלחתי במהירות שידיי עטופות ברוטב הנוזלי והדביק. רעש השמן הקופצני שפגש בנוזל החום של הפנקייק גרם לחיוך קטן להתפרש על שפתיי.
אין אף אחד בעולם הזה שאוהב פנקייק יולר ממני.
Anael Biton💗: הוא אמר לי ב20:00 ודרש שתגיעי, כי הוא כבר ידע שתסרבי.
אנאל שלחה והסתכלתי על הטלפון ששוכב על השיש. גילגלתי את עיניי. חכם אדיר. אני לא ממש מתחברת לישיבות אצל חברים. כיאלו זה סבבה לשיר קריוקי עם מוזיקה חזקה, אבל תמיד זה נגמר רע.
Shilav Ben Shoshan🎀: את יודעת שאני שונאת את זה.
השבתי לה בתוספת אימוג'י מיואש מהשכנועים שלהם במשך שבוע שלם. מתחיל קצת להימאס עליי. זה דרש ממני סבלנות רבה לשמוע אותם שכבר איבדתי ממזמן.
Arad Ben Hemo🌴: בחייאת ליב, בחיים לא הבנתי איך את חולת מועדונים ומסיבות, אבל ישיבות אצל חברים את שונאת.
ארד כתב והצטרף לשיחה שלנו בקבוצה. נאנחתי בשקט ונדתי בראשי, מתעלמת מהם וחוזרת לבישוליי. הפכתי את הפנקייק לצידו השני שהוא הראה צבע חום יפהפיה שגרם לניצוף קטנטן בעיניי.
סוף כל סוף אני לא שורפת משהו.
בהתחשב לעובדה שאפילו חביתה אצלי נראית כמו הכניסה לגיהנום.Shilav Ben Shoshan🎀: טוב נו, כי זה תמיד נסחף למקומות שאני לא אוהבת.
הסברתי בקצרה ולא רציתי להרחיב יותר מידי בנושא הזה.
מסיבות במועדון זה לשיר, לקפוץ, לרקוד, להשתגע ולהנות. האלכוהול הוא חלק קטן מההנאה ולעיתים בכלל לא משמעותי לה.
בישיבות אצל חברים זה נטו להשתכר, קריוקי ופשוט לשבת.
צליל הודעה נוסף נשמע מהטלפון שלי, בזמן שהוצאתי את הפנקייקים הראשונים המוכנים לצלחת עם הנייר סופג השמן.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...