"למדתי שלהיות עם אלו שאני אוהב זה מספיק." - וולט ויטמן.
*
"מה לא הבנת בתעוף מהבית?" אמי המשיכה להגיד אותו המשפט שוב ושוב ואבי עדיין הסתכל עלייה חסר אמון. הרגשתי את הבטן שלי מתהפכת בלחץ. העברתי את מבטי ביניהם.
"נליה, זה גם הבית שלי." אבי אמר בקולו הקשוח שהוא עומד ומביט בה, בעודה ממשיכה לשלב ידייה ולא מוכנה להסתכל בפנים של בעלה.
"אני לא רוצה לראות אותך. מצידי תלך לישון אצל אמא שלך, אני לא רוצה שתישאר פה." היא הרימה את מבטה ועינייה האפורות פגשו בעיניו האפלות.ראיתי כמה היא שנייה מלהתפרק פה מול כולם.
אני חושבת שהבנתי ברגע זה כמה אמי אוהבת את אבי, עם כמה שהיא לא מרבה להראות את זה.
אהבה של גדולים לא שונה מאהבה של צעירים.דמיינתי לרגע אותי ואת אביאור בעתיד במצב הזה.
הלב שלי היה מתרסק אם זה היה קורה, לא רוצה לחשוב מה מתחולל לאמי בלב כרגע, אני לא רוצה להתחלף איתה."אה, אז זאת הדרך שלך להתגרש ממני?" הוא ירק בגיחוך מזלזל ונע בראשו לצדדים. ראיתי את האכזבה בפניו וניסיתי לפענח את התחושות של כל אחד מהם ברגע זה.
שניהם מאוכזבים.
"היי, אף אחד פה לא מתגרש ושום דבר. זה סתם משבר שיעבור." התערבתי ביניהם וידעתי שאני עומדת לחטוף על זה, אבל לא היה לי אכפת. אני שונאת את המילה הזאת גירושים.
"שילב, זה ביני לבין אבא." אמי אמרה בשקט הומשיכה להסתכל על הרצפה שהיא לא זזה מהתנוחה של שילוב הידיים של שדייה.
לשניהם נשבר הלב.
"את מרגישה יותר טוב עכשיו שאמא שלך מעיפה אותי מהבית?" אבי הסתובב אליי שבעיניו יש ניצוץ קטן. לא ידעתי אם זה בכי, אבל מה שכן, הלב שלו נשבר לגמרי.
והכל בגללי.
"אמא, אני לא רוצה שתתגרשו." התקדמתי אליהם שהלב שלי נצבט. עמדתי מול אמי שעינייה מוצפות בדמעות והיא מנסה להיות חזקה. בזה אני ואמי דומות. הרצון הזה להישאר חזקות שאנחנו שנייה מלהישבר.
"ואני לא רוצה בעל אלים, ליב." היא אמרה בקול חנוק מדמעות ודמעות הציפו את עיניי ששמעתי את קולה השבור. לעולם אמי לא בכתה מכאב, רק מהתרגשות.
"אמא זה באמת בסדר, אני סולחת לו." אמרתי לה בחיוך עצוב והנחתי את ידיי על כתפה. היא נדה בראשה וליטפה את שערי הקצר בחיוך קטן שהיה מזויף לחלוטין.
"אנחנו לא עומדים להתגרש תירגעי," ביא ניסתה להרגיע אותי והרגשתי שהיא משקרת לי. היא חושבת שאני ילדה קטנה ותמימה שלא מבינה מה קורה כאן.
"אני פשוט רוצה מרחק מהבן אדם הזה." היא הסבירה בפשטות ושמעתי את הגיחוך של אבי.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romans"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...