Unstoppable - פרק 42

9.3K 500 246
                                    

"מי שמביע חרטה על מעשיו שיש להתבייש בהם, מציל את חייו." - דמוקריטוס.

*

יבבות בכי.

זה הדבר היחיד שהיה אפשר לשמוע מהחדר הסגור והנעול שלי.

כבר שלושה ימים שאני לא יוצאת ממנו.
שלושה ימים שאביאור לא מדבר איתי.
אני מתקשרת אליו כל שעה עגולה והדבר היחיד שאני שומעת זה את הצלילים הארוכים ואת ההעברה שלי למענה הקולי.

הראש שלי היה קבור בכרית שמלאה בדמעות.

הבנתי כמה אביאור חשוב לי.
כמה הלב שלי קרוע בלעדיו.
כמה קשה לי שהוא לא איתי.

כמה אני זקוקה אליו.

"שילב, את מתחילה להפחיד אותי. כבר שלושה ימים שלא יצאת מהחדר. כבר שכחתי איך את נראית." קולה הנשי והמודאג של אמי נשמע מאחורי הדלת וכתגובה יבבתי בבכי שהלב שלי נשבר עוד יותר מדמעה לדמעה.

"אני בסדר. אני רוצה להיות לבד." ניסיתי לענות לה בקול יציב ונורמלי, אך נשמעתי חנוקה ושבורה. התהפכתי מעל המיטה, מניחה את ראשי על הכרית ומוציאה ערימת טישו חדשה מהמגירה שלי ומקנחת את אפי.

"לא אכלת כבר שלושה ימים." אמי אמרה בלחץ מבעד לדלת ופתחתי את הטלפון שלי בפעם הרביעית הבוקר, כדי לראות אולי יש הודעה או שיחת טלפון ממנו.

כלום.
רק תאריך והשעה של היום.

דמעה נוספת זלגה מעיניי הנפוחות והאדומות.

"יש לי פה אוכל, זה בסדר." מילמלתי בשקט וכיחכחתי בגרוני כדי להחזיר את הקול הנורמלי שלי אליי. שמעתי את אנחתה מבעד לדלת הנעולה של חדרי ואני פתחתי את הטלפון שלי, מתחילה לדפדף בתמונות של בני זוג ברשתות החברתיות.

אין לי באמת אוכל.

מה שיש לי פה זה 2 קופסאות גלידות גדולות בטעם שוקו וניל שקניתי בסיום הערב הנורא עם אביאור ואביו.

מאז, זה הדבר היחיד שאני אוכלת וזה אוטוטו עומד להיגמר לי לגמרי.
שלושה ימים לא הלכתי לבית ספר ושלושה ימים לא דיברתי עם אף אחד.

אנאל וארד בטוחים שאני חולה וכל הזמן שהם אומרים שהם רוצים לבקר, אני משכנעת אותם שלא כדאי כי אני מדבקת ונראית נורא. אני לא יכולה להשאיר אותם מחוץ לדלת, אז עדיף שלא יגיעו בכלל.
הם לא קונים את זה, אבל יש להם יותר זמן לבלות עם הבני זוג שלהם, אז הם נכנעים לי.

וזה עדיף על פני לראות אותי מיבבת כמו ילדה קטנה לכרית, שכל המיטה שלי מלאה בטישו רטוב ומקומט וטלוויזיה עם טלנובלות רומנטיות מעוררות קנאה.

שמעתי את עקבייה של אמי מתרחקים מהדלת שלי והבנתי שהיא הלכה. הסתכלתי לרגע על הפרופיל שלי ברשת החברתית. דפדפתי בתמונות שלי שכל תמונה שלישית בערך היא עם אביאור.

Unstoppable - בלתי ניתן לעצירהWhere stories live. Discover now