Hoofdstuk 1.7

1.7K 49 16
                                    




Jaide opende die vrijdag avond haar tasje en haalde er een twintig euro biljet uit en betaalde de taxi chauffeur terwijl ze naar het groepje van zeven man inclusief Ash keek die voor de ingang van de nachtclub stonden.

Ze nam haar wissel geld aan en stapte samen met Nayla, Kim en Maya uit.

Terwijl Roos, Marylinn en Daphne uit de taxi voor hun stapten.

Ze sloeg de deur dicht en trok haar jurkje recht terwijl haar blik naar Ash gleed die haar nu tergend langzaam opnam.

Ze had vandaag haar haren gekruld en had haar lichaam gehuld in een neuk me jurkje zoals Ash dat altijd zo netjes formuleerde ,

dat bestond uit een klein zwart gevalletje met armen dat net lang genoeg was om haar billen te bedekken terwijl haar decolleté prominent aanwezig was aangezien het samen gehouden werd door niks anders dan wat touwtjes.

Haar benen waren bedekt met knie hoge laarzen en ze voelde hoe haar lippen automatisch in een verleidelijke glimlach omhoog trokken toen hun ogen zich kruisten.

Ze draaide een kort rondje rond haar eigen as en zag hoe hij hoofdschuddend gniffelde.

Voordat zijn wenkbrauwen zich fronsten en een geïrriteerde uitdruk zijn weg over zijn gezicht vond.

Als ze Kay luid hoorde roepen "zie je het goed Mattie, of moet ik haar vragen om te bukken zodat je het beter kunt zien." Ze draaide haar hoofd naar de personen aan wie de woorden gericht waren en zag hoe een groepje jongens in de wachtrij voor de club nu strak voor zich keken.

Voor een kort moment had ze medelijden met hun als ze voelde hoe Nayla in haar oor fluisterde "onze Alfa mannetjes zijn weer aan het grauwen zie ik."

Ze gniffelde en liep met de meiden naar de jongens toe waar Ash eenmaal aangekomen zijn arm nonchalant over haar schouder sloeg en in haar oor fluisterde "je ziet er adembenemend uit." Ze glimlachte en keek kort naar hem op en fluisterde zachtjes "Jij mag er ook wel wezen Nadir."

Terwijl ze langs de rij heen liepen richting de ingang waar de jongens de uitsmijters begroetten en een brunette hun binnen al opwachtte om ze naar hun gereserveerde tafels te brengen.

De muziek was luid en de geur van zweet en alcohol sloeg haar tegen het gezicht bij binnen komst.

Ze namen de trap naar boven en namen plaats op de loungezetels die ze aangewezen werd.

Ze gingen niet vaak uit maar als ze dit deden was dit de club waar je hun kon vinden.

Goede muziek, mooie meiden en lekkere jongens is waar het bekend om stond en het was één van de weinige clubs waar hetgeen de club voor bekend was ook overeen kwam met de waarheid.

Ze schoof dichter tegen Ashraf aan en keek toe hoe Maya in de armen van Kiyan sprong een half Marokkaans en halve Antilliaanse jongen die ze een tijdje terug had leren kennen.

Ze mocht de jongen niet. Hij zorgde er met zijn gladde praatjes namelijk voor dat de haren in haar nek recht overeind stonden elke keer dat ze hem zag of spraken heeft het Maya ook heel duidelijk gezegd.

Maar ze was jong, nog geen zeventien en ze kon er niet veel aan doen dan haar waarschuwen.

Alhoewel ze betwijfelde dat de relatie of het leven van die jongen lang zal duren als haar vader of broers erachter zouden komen.

Ashraf volgde haar blik en ze hoorde hem geïrriteerd zeggen "ik zie dat ze nog steeds rond die lul van een Kiyan hangt." Jaide haalde haar schouders op en veranderde kortaf van onderwerp

"dat is haar zaak. Waar is het meisje?"

Hij liet zijn blik over het groepje GOGO danseressen glijden en bracht zijn lippen naar haar oor en zei:" zwarte booty shorts, bos krullen en buikvrije top de derde van rechts." Ze liet haar blik naar de danseressen glijden en nam het meisje voor wie ze hier waren tergend langzaam opnam.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu