Hoofdstuk 3.1

1.6K 52 21
                                    


Jaide stapte zeven uurtjes later uit Zach's badkamer en ging met haar natte vingers door haar haren, voordat ze haar laarzen verzamelde en op zijn bed plaats nam net op het moment dat Zach de kamer weer binnen stapte met een flesje water.

Hij keek haar met een frons aan en vroeg "je bent aangekleed. Dat is niet goed." Ze glimlachte breed en nam het flesje aan dat hij haar reikte.

"Ik moet gaan." Ze nam een slok uit het flesje en overhandigde het weer terug.

Voordat ze zich naar voren bukte om haar laarzen op te nemen van de grond

"Ik heb morgen vroeg school en daarna stage."

"Ik kan je brengen als je wilt. Blijf slapen." Ze glimlachte zwak terwijl ze in haar laarzen stapte.

"Ik overnacht nooit."

" Je bedoelt dat je nooit overnacht met mij. Ik heb dat al gemerkt." Antwoordde hij lichtjes gekwetst.

Jaide trok de rits van haar laars dicht en keek naar hem op terwijl ze kortaf antwoordde met

" ik overnacht met niemand."

"Je bent net in Berlijn geweest met een andere gast..."

"In mijn eigen kamer." Onderbrak ze hem.

"In je eigen kamer?" Ze knikte terwijl ze de rits van haar linker laars optrok en rechtop ging staan.

"Je wilt me zeggen dat de mannen in je leven je uitnodigen om met ze op reis te gaan en in plaats van je bij ze op de kamer te houden zij een aparte kamer voor jou bestellen?"

" Klink niet zo verwonderd."

"Ik bedoelde het niet beledigend maar vraag me alleen af waarom?"

"waarom, wat?"

Hij haalde zijn schouders op

"Waarom de moeite?

Ik neem aan dat je met sommige van de mannen met wie je gereisd hebt intiem bent geweest, waarom dan niet gewoon in dezelfde bed slapen?" Ze fronste bedenkend en antwoordde naar waarheid met een schouder ophaal:

"Omdat je op zulke reizen nooit weet wat er voor valt. Bovendien vind ik persoonlijk dat er een verschil is tussen met iemand voor een kort moment plezier in bed hebben en naast die persoon in de ochtend ontwaken.

Het samen wakker worden vind ik ergens te intiem."

Hij schudde zijn hoofd nu ongelovig.

"Dus mij toelaten om jou te likken is geen probleem maar naast me in slaap vallen nadat we elkaar naakt hebben gezien vind jij intiemer?"

Ze haalde haar schouders op "Zoiets."

"Wel dat klinkt niet bepaald gezond." Antwoordde hij nu

Jaide gniffelde." In mijn oren klinkt het heel gezond.

Ik zet een grens tussen het lichamelijke en het emotionele."

"Maar gebeurt het lichamelijk niet meestal als je al emotioneel geïnvesteerd bent?"

"Niet bij mij. Soms jeukt het en dat is wat het is. Er is een verschil tussen lust en liefde in mijn wereld." Hij schudde zijn hoofd vol ongeloof.

"Wat?" vroeg ze nu lichtjes ongemakkelijk nadat hij haar voor een paar seconde zwijgend had opgenomen.

"ik probeer te ontcijferen of mijn ogen mij niet bedriegen ik zie namelijk een prachtige vrouw voor me staan maar je denkwijze is soms die van een kerel."

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu