Soulless

1.6K 40 1
                                    


Omschrijving van het verhaal:


Na een rumoerige jeugd verlangde Kaela naar niks anders dan een onvergetelijke, zorgen vrije zomer met vrienden aan het strand.

Maar toen haar blik tijdens een tussen stop in Londen op Elias viel.

Vergat ze voor een kort moment haar belofte aan zichzelf om weg te blijven van dingen die slecht voor haar waren.

Elias was alles waar elke moeder haar dochter ooit voor gewaarschuwd had.

Hij was de knappe bad boy met dromerige ogen en een scherpe tong die jouw met een gebroken hart achter zou laten.

Kaela wist dat voorzichtigheid geboden was als het op hem aankwam.

Maar ze was nooit het type geweest die volgde wat mensen predikten zonder het persoonlijk eerst uit te proberen.

Bovendien wat zou een onvergetelijke zomer zijn zonder een zomer romance?

Dus toen Eli haar op het einde voor altijd en eeuwig beloofde.

Wist ze dat het te mooi was om waar te zijn toch geloofde ze voor een kort moment in de zoete belofte.

Maar de koude realiteit zorgde er al snel voor dat de belofte voor altijd en eeuwig korter bleek te zijn dan gedacht.

Met een gebroken hart en kapotte dromen probeert Kaela verder te gaan met haar leven.

Totdat Elias negen jaar later haar leven plots weer binnen loopt en ze het niet kan helpen om terug te denken aan die ene onvergetelijke zomer.


Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu