Hoofdstuk 3.6

1.3K 43 7
                                    


Veel plezier met deel 1 van de XXXLL vervolg. Het is te lang dus ik heb het moeten splitsen in twee delen.

XOXOXO Cami


Jaide opende de volgende ochtend haar ogen en voelde de warme zon haar gezicht verwarmen terwijl ze Zach zijn geur opsnoof.

Ze kon zichzelf er niet van weerhouden om een contente zucht te uiten bij het voelen van zijn lippen die bezig waren een spoor van kussen richting haar nek te trekken.

Haar hart sloeg een slag over toen hij lichtjes in haar oorlel beet en fluisterde: "Goedemorgen schoonheid." Ze draaide zich op haar rug en plaatste een lichte kus op zijn lippen voordat ze

"Jij ook een goede morgen." Terug fluisterde.

Ze zag hoe hij haar een glimlach toewierp en met zijn hand kort over haar wang gleed.

"Ik heb ontbijt gehaald."

Ze bewoog zich ongemakkelijk onder hem bij het voelen van haar denim rokje dat omhoog gegleden was en nu pijnlijk in haar zij drukte.

"Sorry, twee seconden." Zei ze het moment onderbrekend

Ze trok de knoop open en liet haar vingers met een pijnlijke gezichtsuitdrukking over de afdruk van het rokje op haar middel glijden.

"Kleed me de volgende keer alstublieft uit.

Mijn kleren zijn absoluut niet gedacht om in te slapen. fuck dat doet pijn."

Ze zag hoe Zach met een donkere blik naar haar benen keek en zachtjes zei: "Ik was van plan je uit te kleden gisteravond maar toen ik zag wat je eronder aanhad." Zei hij knikkend naar haar dijen

" Was ik bang dat ik niet zou kunnen stoppen bij je top en rokje en aangezien je uitgeput was. Heb ik besloten een goede jongen te zijn en je helemaal niet aan te raken"

Jaide liet haar blik niet begrijpend kort over haar lichaam glijden en besefte zich dat ze de nieuwe lingerie setje compleet met bretellen en al nog onder haar kleren aanhad.

Ze keek met een ondeugende glimlach naar hem op en zei: "Ik had gister namiddag een stoute moment en was er net mee op weg naar beneden voordat ik jou en Sami hoorde praten. Bevalt het je?"

"Stel je serieus de vraag of het me bevalt?

Ieder man met een verdomde pols zal het bevallen."

Jaide gniffelde nu zachtjes.

"Wel het was niet voor een iedere persoon gedacht. Maar voor jou.

Alhoewel sommige mensen dit liever niet hadden" zei ze er haast geluidloos achteraan als haar gedachtes automatisch terug keerden naar de vorige middag en Sami zijn woorden.

Een onverklaarbaar gevoel van verdriet gleed over haar heen bij de herinnering daaraan.

Als ze Zach nu zachtjes "He..."hoorde zeggen voordat ze voelde hoe hij haar gezicht iets naar hem ophief zodat ze hem in de ogen kon kijken

"Sami bedoelde het niet persoonlijk. Hij mag jou als persoon..."

"Het is in orde Zach. Je hoeft niet te liegen om me een goed gevoel te geven."

Onderbrak ze hem nu voordat hij nu zuchtend zei:

"Ik lieg niet Jaide. Het is echt niks persoonlijks tegen jou.

Hij wou me alleen beschermen tegen..."

"De golddigger die met je hart speelt?"Onderbrak ze hem nu nogmaals.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu