Deel 3 mensen dit is toch een xxxlll vervolg geworden.
Veel lees plezier XOXOXO Cami ;)
Jaide stapte drie weken later uit de taxi die haar van het vliegveld naar huis had gebracht en drukte de toegangscode van het hek in.
Ze keek toe hoe de zwart metalen poort open gleed en trok het hendel van haar trolley omhoog voordat ze het moeizaam achter zich aan rolde over de grinden oprijlaan.
Ze was op nog geen vijf meter van de hoogglanzend buitendeur vandaan als die plots open zwaaide en Josephine hun huishoudster de deuropening vulde terwijl ze met haar blik in haar tas overduidelijk op zoek was naar iets belangrijks gezien de diepe frons op haar voorhoofd.
Jaide keek toe hoe haar hoofd omhoog schoot bij het horen van het geluid dat het grind onder haar voeten maakte en zag niet lang daarna hoe ze opgelucht haar hand op haar hart plaatste en met een brede glimlach blij vroeg:
"Mevrouw Amara u bent weer thuis.
Ik hoop dat u een goede reis hebt gehad?" Jaide knikte en drukte een lichte kus op de wang van de vrouw.
"Meneer Amara heeft me niet gezegd dat u vandaag thuis zou komen anders had ik Samuel gevraagd u lievelingsmaaltijd voor te bereiden."
Ze wuifde haar woorden weg:
"Zach weet niet dat ik vandaag terug keer, ik was van plan hem te verassen. Is hij thuis?"
Ze knikte:
" Hij is net binnen hij heeft samen met meneer Bartoli plaats in de tuin genomen."
Jaide fronste nu verbaasd: "Sami is hier?"
Josephine knikte:" ze hebben plannen om vanavond samen te eten..."
Ze keek achterom bij het horen van de claxon van een auto en zag een zwarte Opel voor de hekken geparkeerd staan.
"Sorry, dat is mijn zoon die me komt afhalen. De jeugd van tegenwoordig heeft absoluut geen respect." Zei Josephine nu geïrriteerd voordat ze haar blik op haar richtte en zei:
"Als u mij voor een moment wilt excuseren ga ik mijn zoon eerst een trap onder zijn reet geven en kom terug om wat voor u te koken.
U zult vast moe zijn van de reis zo hoeft u niet met Meneer Amara en meneer Bartoli uit eten te gaan."
Jaide glimlachte de vrouw warm aan en drukte een kus op haar wang: " Dat is niet nodig Josephine ik heb gegeten voordat ik de vliegtuig heb genomen.
Geniet lekker van je vrije avond en u kunt morgen betaald verlof nemen. Ik denk niet dat ik en Zach u morgen nodig zullen hebben."
Ze zag hoe de vrouw nu breed grijnsde en haar kort in de armen nam voordat ze moederlijk in haar oor fluisterde:"Ik ben blij dat u terug bent. Hij was niet te genieten zonder jou." Ze gniffelde zachtjes voordat ze zich van haar afduwde.
"Tot overmorgen Josephine."
"Tot overmorgen mevrouw Amara."
Jaide, stapte langs haar heen het huis binnen en sloot de deur achter zich.
Ze plaatste haar reiskoffertje naast de hal tafel, haalde diep adem en liet haar blik kort door het huis glijden.
Ze had drie weken in Amsterdam doorbracht. Ze was met de meiden uit gegaan, ze had gewinkeld en gelounged met vrienden die ze al maanden en sommige zelfs al jaren niet meer gezien had.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...