Hoofdstuk 7.9

1.6K 43 27
                                    

ok heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Oude is helaas onherstelbaar.

Dus als beloning voor jullie geduld een hele grote XXXXLLLL vervolg.

XOXOXOXO Cami.



Jaide reikte een half uur later naar een hors-d'oeuvre die op één van de schalen lag dat rond gedragen werden.

Als ze Ash rook nog voordat ze zijn arm zag die langs haar schouder reikte om er ook één te nemen van het dienblad.

Ze glimlachte de serveerster dankbaar toe en draaide zich naar hem om.

Ze zag irritatie en woede in zijn ogen alhoewel zijn lippen opgetrokken waren in een brede vriendelijke glimlach:

"Wat de fuck was dat?"

"Wat was wat?" vroeg ze nu onschuldig.

Ze zag hoe zijn ogen zich tot spleetjes verkleinden en hij haar tussen samen geklemde lippen kwaad toe siste:"Speel geen spelletjes Jaide. Ik ben niet te vinden voor die shit.

Vraag me niet naar Parijs te komen en fucking Nieuwjaar met je te vieren als je van plan bent om op die manier aan zijn arm te hangen.

Hem te kussen terwijl ik op nog geen tien meter bij je vandaan sta."

"Hij is mijn man."

Ash stapte nu dreigend naar voren terwijl zij automatisch naar achteren stapte: "Pas op vlindertje."

"Of wat?

Ik begrijp niet goed waarover jij je druk maakt gezien je de gehele tijd bezig was met Yazzy."

Jaide zag voor een kort moment onbegrip in zijn ogen trekken terwijl zich een lichte frons op zijn voorhoofd vormde voordat hij spottend zei : "Voorzichtig Jaide of ik ga nog denken dat je jaloers bent."

Was ze jaloers?

Ja, ze was stik jaloers en het was een kut gevoel.

Ze staarde hem als antwoord zwijgend aan en kon op de seconde gelijk zien hoe hij zich plots realiseerde dat hij het correct geraden had.

Zijn ogen verzachtten zich, zijn lippen trokken op in een warme glimlach voordat hij zei:

" Je weet dat ik alleen oog voor jou heb..."

Ze kantelde haar hoofd iets en murmelde: " Dat is moeilijk te geloven gezien het feit dat je jouw blik in het laatste half uur niet van haar kon wenden."

Hij glimlachte nu geamuseerd en antwoordde: "Is ze een mooie vrouw?

Absoluut ik zou liegen als ik dit zou ontkennen.

Maar schoonheid, je weet dat je knapper bent dan haar. Dat ik van je hou..."

"Dat je met haar gedanst hebt terwijl ik er bij sta en toekijk."

Onderbrak ze hem nu gekwetst.

Ze kon aan hem zien dat hij vooruit wilde stappen en haar in zijn armen wou nemen.

Maar alles eraan deed om zich er van te weerhouden dit hier te doen.

Als hij zuchtend zei:

" Je weet niet hoe verdomd sexy en enigszins bevredigend het is om te weten dat je dit kunt voelen maar ik heb geen interesse in Yazzy.

Daarbovenop is ze getrouwd."

"Ik ben getrouwd." Fluisterde ze haast geluidloos.

Ze zag de irritatie weer in zijn ogen opflikkeren voordat hij naar haar elleboog reikte.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu