Hoofdstuk 8.6

1.3K 49 73
                                    

Ok mensen dit zou eigenlijk een dubbel xxl vervolg moeten worden MAAAR er is helaas iets tussen gekomen waardoor ik van het weekend niet thuis zal zijn en het af kan werken.

Ik wou jullie niet tot volgende week laten wachten alhoewel ik hoop er toch nog dit weekend in de avond aan te kunnen werken zet ik alvast één van de vervolgen er op in de hoop dat dit jullie voor een paar dagen zoet houdt :)

Veel lees plezier

XOXOXO Cami



Jaide opende haar ogen langzaam en een sterk licht zorgde er voor dat ze hun gelijk weer sloot.

Ze hield ze voor een moment gesloten voordat ze het nogmaals probeerde en de pijn die hieruit voortkwam was haast ondragelijk.

Ze zag hoe diverse gedaantes rondom haar heen stonden.

Maar haar ogen voelden zich zo zwaar aan dat ze hun niet lang genoeg kon open houden om de gezichten van elkaar te onderscheiden voordat ze voelde hoe ze weer dicht vielen.

Ze hoorde Zach's stem naast zich terwijl hij in haar oor fluisterde: "Alles komt in orde Jaide..."

Ze probeerde te antwoorden maar het lukte haar niet om haar lippen van elkaar te krijgen.

Ze probeerde krampachtig om tegen de druk te vechten die haar weer mee probeerde te trekken naar de donkerheid maar het was te sterk en ze kon uiteindelijk niks anders doen dan opgeven en zich laten meedragen naar de stilte.

Het voelde zich aan als een seconde voordat ze genoeg kracht verzameld had om ze weer te openen maar ze wist dat het langer was omdat er geen mensen meer rond om haar heen stonden.

Slikkend knipperde ze met haar ogen en liet haar blik door de ruimte glijden.

Beige muren, ramen waarvan de gordijnen dicht getrokken waren en een luide irritante piep geluid.

Ze draaide haar hoofd om te zien vanwaar het geluid kwam als een pijnlijke pijnscheut door haar nek trok en kort de adem benam.

Ze kromp in elkaar van de pijn terwijl ze met tranende ogen naar de hartmonitor keek en zich besefte dat ze in het ziekenhuis lag.

De herinnering aan hetgeen er gebeurd was stroomde als een sneltrein door haar gedachtes heen.

Haar ontmoeting met Ash, Zach die te weten was gekomen over hun affaire, de val die daarop volgde.

Pijn maakte plaats voor paniek bij de herinnering aan de val.

De baby, haar baby.

Jaide voelde hoe een koude hand op haar voorhoofd werd geplaatst op het moment dat een vrouwen stem sussend zei: "Rustig mevrouw Amara. U bent in orde, u ligt in het ziekenhuis."

Jaide keek op in de ogen van een oudere vrouw en vroeg nu hysterisch:

"De baby. Hoe gaat het met mijn baby?"

Ze schreeuwde de woorden eruit maar ze kwamen niet luider uit dan een gefluister.

"U baby is in orde. Maar u moet zich kalmeren. U bloeddruk mag niet hoger klimmen dan het nu al het geval is. Dat is niet goed voor u noch uw kind. "

Ze probeerde zich te bedaren door diep in te ademen maar kromp in elkaar bij het voelen van de immense pijn die door haar buik trok.

De tranen sprongen haar in de ogen op hetzelfde moment dat  de deur van haar kamer open ging en een dokter een computer voor zich uit binnen rolde voordat hij de deur achter zich sloot en het woord naar haar richtte: "Mevrouw Amara, ik ben dokter Paul. Hoe voelt u zich?"

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu