Hoofdstuk 1.8

1.8K 54 25
                                    


Jaide nam haar tas uit haar auto en zette het alarm op haar wagen terwijl ze de weg overstak naar Ash zijn coffeeshop.

Hij was de vorige avond na een half uur terug gekomen.

Had haar afzijdig van de groep genomen, zijn bankkaart toegereikt en gevraagd,

of ze het heel erg zou vinden als ze er 'een meisjes avond 'van zou willen maken,

niet dat het daadwerkelijk een vraag was.

Ze had woordloos naar hem opgekeken en hij had zijn lippen op haar wang gedrukt en gezegd. "Ik weet dat ik je een dans beloofd heb en ik zal het goed maken beloofd." Wat ervoor zorgde dat haar lippen in een zwakke glimlach omhoog trokken.

Voordat hij naar twee van zijn loopjongens wees die de trap naar boven namen met de woorden

"zij gaan jullie thuis brengen als jullie hier klaar zijn."

Ze had aarzelend geknikt voordat hij met een zucht haar gezicht in zijn handen nam en zei

"kijk me aan." Ze had dit gedaan en hij wierp haar zijn meest charmantste glimlach toe en had gezegd "Alles komt goed, ik beloof het. Ik zal nooit toelaten dat iemand je pijn doet. Dat weet je." Misschien was het naïef van haar misschien verviel ze in wensdenken maar ze had hem geloofd omdat hij gelijk had.

Hij had nooit tegen haar gelogen nooit iets anders gedaan dan haar beschermd dus had ze haar lippen lichtjes op die van hem gedrukt, het voorval met Bart naar de achtergrond geduwd en nadat de jongens zich teruggetrokken hadden de meiden met een toost aangekondigd dat ze een mannen vrije avond voor zich hadden op Ash zijn kosten.

Wat haar een luide appreciërend geroep bracht.

Voordat ze haar blik door de menigte had laten glijden een leuke jongen had uitgezocht tussen de meute die er was en de rest van de nacht dansend en drinkend met hem heeft doorbracht.

Wat een uiterste domme beslissing van haar kant uit was. Aangezien ze nu met een knallende koppijn de deur van de coffeeshop open duwde.

"He mop. " hoorde ze de veel te opgewekte stem van Kelsie haar tegemoet komen.

Ze glimlachte zwak terwijl ze voelde hoe haar maag lichtjes opkwam bij het ruiken van de wiet geur die haar neus binnen drong als ze Kelsie vroeg

"Is de grote man al binnen?"Ze schudde haar hoofd

"Zou je me een plezier willen doen en mij een sterke kop koffie brengen en twee ibuprofen? " ze knikte met een moederlijke glimlach en liep naar de bar om de koffie te maken.

Jaide keek op haar horloge en zag dat het twintig voor drie was, ze had nog twintig minuten voordat de afspraak met het meisje van gisteravond met de naam Vanessa zou zijn en één kopje koffie was bijlange na niet genoeg voor haar om enigszins goed te kunnen functioneren.

Ze had een te lage alcoholtolerantie wat overigens de reden was dat ze meestal ook niet dronk en de reden waarom de helft van de vorige nacht één grote zwarte gat was.

Ze haalde haar vestje uit gooide het over een stoel en wou net plaats nemen als haar blik getrokken werd naar de grote raam waar een Marokkaanse jongen vanuit buiten naar binnen keek.

Ze kende hem ergens van maar kon zijn gezicht niet plaatsen toch voelde ze hoe haar mondhoeken automatisch omhoog trokken in een beleefde glimlach als haar lippen halverwege de glimlach op hun plek bevroren toen het haar daagde.

Wasim, één van de jongens die regelmatig in Ash zijn woning te vinden was in de periode dat hij nog voor Bart werkte.

Hij was ook één van de enige jongens van Ash zijn groep die niet mee overgestapt was toen hij bij Bart was weg gegaan.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu