Hoofdstuk 4.4

1.1K 34 24
                                    

       

Deel 1

Jaide was de volgende ochtend bezig te antwoorden op een e-mail van Joel op haar telefoon.

Terwijl ze op Zach wachtte die naar de receptie was gelopen om hun kamer te betalen als ze hoorde hoe een mannenstem haar naam riep.

Ze verstijfde kort op haar plek terwijl haar hoofd automatisch de stem met Richard zijn gezicht verbond.

Ze haalde diep adem zette een glimlach op haar gezicht en draaide zich om naar de man die haar drie jaar lang van het ene feest naar de andere had meegenomen en haar alles had gekocht dat ze wou in die periode.

"Richard!" zei ze vrolijk.

Hij stond binnen vier stappen voor haar en boog zich met een brede glimlach naar haar toe om haar op iedere wang een kus te geven:

"verdomme, meisje dat is lang geleden. Je hebt je nummer veranderd?"

Ze knikte

"Iemand heeft per ongeluk meerdere malen de verkeerde code ingevoerd en daarmee mijn telefoon geblokkeerd en ik ben alles kwijt geraakt."

Het was een leugen. Zijn nummer stond nog opgeslagen op haar oude kaart maar sinds haar relatie met Zach had ze een nieuw nummer genomen.

"Je slaat je contactlijst niet op in een cloud?" zei hij nu vol afgrijzen .

Ze schudde haar hoofd: "Ik weet stom van mij maar.... ik begin langzaamaan me nummer terug te krijgen want om de paar weken zie ik dierbare mensen als jij terug." Hij schaterlachte nu

"I bet you do." Jaide glimlachte breed

"Hoe gaat het Richard?

Hoe is het met de kinderen?"

"Met de kinderen geweldig maar met mij niet zo goed sinds jij uit me leven bent gestapt."

Hij liet zijn blik langzaam over haar heen glijden en vervolgde appreciërend

"Meisje, je ziet er ongelofelijk uit.

Ik weet niet hoe je het doet maar je wordt mooier met het jaar."

Ze glimlachte hem verlegen toe:"Dank je."

Hij keek kort achterom naar een groepje mannen gekleed in zakenkleding die zijn naam nu riepen en wierp zijn hard kort op in een beweging die ze meedeelde dat hij er zo aan zou komen.

"Ik heb zo een bespreking maar ben morgen nog in de stad.

Dus als je niks te doen hebt morgen avond kunnen we weer wat samen gaan eten.

Ik heb je gemist."

"Ze heeft wat te doen." hoorde ze de koude stem van Zach nu achter zich.

Ze voelde niet lang erna hoe hij zijn arm rond haar middel draaide en haar op een bezittelijke manier naar zich toe trok.

Richard op zijn beurt nam hem spottend op en ze schrapte haar keel snel voordat het uit de hand zou lopen bij het voelen van de spanning die als vloedgolven van Zach af sloegen en zei opgewekt:" Zach kan ik je aan Richard voorstellen.

Hij is de directeur van GD motors in Austin,Texas.

Richard dit is mijn verloofde Zachariah Amara, hoofd van de Amara Group."

Ze zag het ongeloof kort over Richard zijn gezicht glijden voordat hij met een brede lach ongelovig vroeg:

"Je bent verloofd?"

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu