Jaide zakte met trillende handen en een zware ademhaling weer terug op de matras.
Haar hart ging zo tekeer dat ze het door haar hele lichaam voelde bonzen terwijl de druk in haar oren langzaam af nam.
Zijn blik was nog altijd op haar gezicht gericht terwijl ze beide op adem probeerden te komen.
Ze voelde hoe het zwevende gevoel langzaam weg trok en onrust het begon over te nemen.
Het was alsof haar orgasme haar hoofd compleet gevuld had en nu ze was klaargekomen genoeg leegte er voor in de plaats gecreëerd had om een duizendtal paniekerige gedachtes de kans te geven om binnen te stromen.
Ze sloot haar ogen strak en probeerde de stroom van luide stemmen die haar toeschreeuwden -wat heb je gedaan?- af te zetten maar het lukte niet.
Als ze plots voelde hoe Ash zijn hand tegen haar wang plaatste alsof hij aanvoelde wat er binnen in haar hoofd gebeurde en kortaf fluisterde: "Het is oké."
Ze opende haar ogen en staarde in die van hem terwijl hij haar een liefdevolle glimlach toe wierp, zijn lippen zachtjes op die van haar plaatste en haar vederlicht kuste.
Teder en zacht net zo lang tot hij de negatieve gedachtes had weg genomen.
Een content zucht gleed over haar lippen en het was op dat moment dat hij zich langzaam uit haar lichaam terug trok, na nog een laatste lichte kus op haar mond te drukken en van bed opstond om richting de badkamer te lopen.
Ze had nog niet eens de tijd om zich om te draaien of hij was weer terug en ging naast haar liggen alsof hij angst had haar voor een langere tijd alleen te laten.
Ze voelde hoe zijn armen zich rond haar lichaam draaiden en met haar rug naar hem toe tegen zich aan trok.
Zijn lichaamswarmte omhulde haar als een warme deken, zijn geur leek in elke porie te dringen en toen zijn duim strelend over de zijkant van haar lichaam gleed.
Voelde ze haar oogleden zwaarder werden en alhoewel ze probeerde zich er tegen te verzetten.
kon ze na een paar seconden niks anders doen dan toegeven aan de vermoeidheid en viel in slaap.
****
Toen ze na wat zich aanvoelde als een kort dutje eindelijk weer ontwaakte was het buiten al aan het schemeren.
Ze bleef in een soort van verdoofde staat liggen terwijl haar blik naar Ash gleed die op het kleine balkon stond.
Aangekleed in alleen een zwarte bermuda die laag op zijn heupen hing stond hij met zijn rug naar haar toe.
Hij had zijn onderarmen op de reling geplaatst terwijl hij zijn rechterhand naar zijn mond bracht en een diepe haal nam van de sigaret die hij vast had.
De herinnering van hetgeen ze gedaan hadden sjilpte langzaam door haar vol wolken gevulde hoofd heen.
Als Ash zijn hoofd zoals gewoonte als ze naar hem staarde haar richting op uitdraaide.
Jaide keek toe hoe een warme glimlach zijn mond hoeken omhoog trok terwijl hij de rook uitblies.
Ze vergat soms wat een ongelofelijke knappe man hij was.
"Je bent wakker."
Ze knikte alsof het een vraag was en keek toe hoe hij geamuseerd de kamer weer binnen stapte, de deuren achter zich sloot en de half opgerookte sigaret uitdrukte in de asbak.
"Je rookt weer?
Ik dacht dat je er mee gestopt was voordat je de cel in bent gedraaid."
"Ben ik ook. Maar ik reserveer me het recht om één keer per jaar vreemd te gaan voor een paar dagen."
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...