Terwijl Jaide, onderweg was naar de kamer die ze deelde met Zach om haar spullen te nemen wist ze weer waarom ze nooit in dezelfde kamer overnachtte als de mannen met wie ze reisde.
Ze pakte haar koffer uit de kast, nam geen moeite om haar make-up en haar producten te verzamelen.
Maar pakte wel haar Cavalli jurk die nog in de kast hing mee.
Als ze luisterde naar het elektronische stemmetje aan de andere kant van de lijn die haar een keuze gaf om doorverbonden te worden met een medewerkster.
Ze drukte op nummer één en hoorde niet lang erna een dame vragen waarmee ze haar kon helpen.
Jaide vroeg om de eerste de beste vlucht die richting Amsterdam zou vertrekken en die een vrije stoel nog tot zijn beschikking had terwijl ze haar paspoort in haar tas gooide en die bovenop het koffertje plaatste.
Ze gooide de hotelkamer deur achter zich dicht en liep richting de liften.
"Morgen, elf uur dertig?" verzekerde ze zichzelf van de vlucht tijd. Terwijl ze op het knopje drukte om er voor te zorgen dat de lift naar boven zou komen.
"Ja, mevrouw."
"Goed dan kunt u het reserveren."
"Zou ik u creditcard nummer mogen?"
Jaide begon de kaart nummer op te noemen net op het moment dat de deuren van de lift open gingen en ze oog in oog kwam te staan met Zach.
"Jaide..." ze schudde haar hoofd en stapte in terwijl ze op hem wachtte om uit te stappen en toen hij dit niet deed snoof ze ongelovig voordat ze op de dertiende verdieping drukte.
"Uw reservering is vervolledigd we wensen u een prettige vlucht naar Amsterdam mevrouw Meijers."
"Dank u." zei ze kortaf terwijl ze afhing.
Zach gaf in al die tijd geen kick terwijl ze uitstapte haar sleutelkaart nam en de deur van kamer 115 open maakte.
Ze stapte binnen liet haar koffer los en hield de deur vast om hem er van te weerhouden haar naar binnen te volgen.
"Een eigen kamer huh."
"Ja, Zach iets dat ik gelijk had moeten doen zoals gezegd je weet nooit wat er voor gaat vallen op zulke reizen."
"Jaide..."
"ik wil het niet horen Zach. Je doet wat je wilt."
"Wat heeft ze tegen je gezegd?"
Jaide glimlachte zuur.
"Genoeg om mij er van te overtuigen dat het aannemen van jouw voorstel een immense fout was."
Ze probeerde de deur dicht te doen als ze voelde hoe hij het met gemak tegen hield.
Ze wou geen duw wedstrijd beginnen in een gala jurk dus zei ze langzaam
"Wat wil je Zach?"
"Ik wil weten wat ze je gezegd heeft. Ik wil dat je me een kans geeft om mijn kant van het verhaal te vertelen aangezien je die van haar zonder twijfel voor waar aanneemt."
"Je wilt weten wat ze gezegd heeft?
Ik bedoel behalve het overduidelijke dat je met alle vier de vrouwen naar bed bent geweest."
Ze zag hoe hij zijn ogen kort in overgave sloot
"Dat is wat ze je gezegd heeft?
Dat ik met ze geslapen heb?"
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
Storie d'amoreOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...