Hey allemaal,
Zoals jullie gemerkt hebben heb ik om persoonlijke redenen in de laatste dagen niet kunnen schrijven en daarvoor bied ik jullie mijn excuses aan.
Ik ga hier op het forum niet gedetailleerd op de reden hiervan in maar het had niks met het vasten te maken of dergelijke.
Ik had helaas ook niet de mogelijkheid om jullie dit te melden aangezien ik om eerlijk te zijn gewoon andere dingen aan me hoofd had, die niks met schrijven te maken hadden.
Ik wil de mensen bedanken voor de geduld, lieve privé berichten en natuurlijk commentaren en hoop mijn tijdelijke afwezigheid weer goed te kunnen maken met een super XXL vervolg.
XOXOXO Cami
Hierbij DEEL 1 en Deel 2 volgt gelijk hiernaJaide stapte vijf dagen later de luide, volle club binnen waar ze met de jongens had afgesproken.
Ze hadden Kay zijn verjaardag die middag samen met zijn vrienden en familie gevierd en Nayla was bij het zien van de cadeaus die ze hem allemaal gekocht hadden op zijn zachts gezegd niet bepaald geamuseerd geweest.
Zij aan de andere kant had een sadistisch gevoel van plezier door zich heen voelen glijden met elke doos, die er uitgepakt werd.
Kay die haar en de jongens maar al te goed kende begreep waaraan hij het te danken had en heeft zich na het uitpakken bij haar geëxcuseerd voor hun deel in de gehele Ash situatie.
Maar hij had haar ook duidelijk gemaakt dat het niks persoonlijks was en dat ook zij hetzelfde gedaan zou hebben als de rollen omgedraaid waren.
En alhoewel ze het wou ontkennen, wou zeggen dat ze hem dit nooit aan zou doen.
Moest ze uiteindelijk met tegenzin aan zichzelf en aan hem toegeven.
Dat ze weliswaar geprobeerd zou hebben om Ash van gedachte te laten veranderen maar als dit niet gelukt zou zijn ook zij loyaal genoeg is om haar mond dicht te houden.
Deze constatering zorgde er voor dat ze niet langer kwaad op Kay kon blijven.
Maar ze moest ook eerlijk toegeven dat ze blij was dat hun ruzie voorbij was en ze na acht jaar alle jongens weer terug in haar leven had.
En nu ze weer op goede voet stonden had hij aan haar en de jongens voorgeslagen om zijn verjaardag passend af te sluiten.
Door dit samen door te brengen voordat ze de volgende dag weer terug naar Parijs zou vertrekken.
Ze hadden afgesproken om zich om te kleden voordat ze om middernacht weer samen zouden komen in Mo zijn nieuw geopende nachtclub in het centrum van Amsterdam.
Ze had voor een kort moment getwijfeld of een nachtclub wel de juiste soort zaak voor Mo zou zijn toen hij haar zijn plannen twee jaar terug had meegedeeld.
Maar nu ze hier bij de bar stond op zoek naar de jongens moest ze toegeven dat hij goed werk had verricht.
Ze hoorde hoe hip hop en r&b muziek uit de boxen galmde, de club was gevuld met klanten van een bepaalde klasse en er liepen beeldschone serveerders en serveersters langs haar heen die dure flessen drank heen en weer droegen.
Haar blik gleed naar het bovenste verdiep, waar de VIP sectie zich bevond en ze hoefde niks anders te doen dan het groepje half naakte meisjes met haar ogen te volgen voordat ze uiteindelijk bij de jongens aankwam.
Jaide kon nog altijd niet geloven dat ze hun terug had.
Ergens had ze het gevoel dat ze zo uit een droom geknikkerd zou worden aangezien het een lange tijd geleden was dat ze zo ontspannen was geweest.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...