Hoofdstuk 8:Mijn leven, mijn keuzes...

1.4K 44 58
                                    


                 Hoofdstuk 8

      Mijn leven, mijn keuzes,

      mijn fouten, mijn lessen.


    "In the end, only three things matter: 

              how much you loved, 

                 how gently you lived,

          and how gracefully you let go

         of things not meant for you."

                                 Budha


Het was vijf maanden later dat Jaide een lichte kus achter Ash zijn oor plaatste terwijl ze haar hand over zijn borst richting zijn buik liet wandelen en in zijn oor fluisterde: "het spijt me.
Ik zal het goed maken beloofd."

Terwijl ze zijn erectie in haar hand nam en zoals verwacht voelde hoe hij zich omdraaide en haar in één beweging onder zich pinde:

"Denk je echt dat een 'het spijt me' en wat seks het feit goed zal maken dat ik al vier dagen op je wacht en je nu pas komt?"

Ze beet geamuseerd op haar onderlip en knikte als hij lichtjes geïrriteerd zei:

"Je hebt nog gelijk ook."

Ze schoot in de lach als hij zijn lippen op die van haar plaatste voor een diepe kus en eindelijk vroeg: "Hoe voel je jou?"

Jaide dacht aan de laatste dagen die ze boven een toilet pot heeft doorbracht en schudde de beelden weg.

"Beter maar ik zal nooit meer eten kopen van een straat verkoper midden in Bangkok."

"Als je naar Nederland was gekomen in plaats van Zach te volgen op zijn zakenreis zou je nooit ziek geworden zijn."

"Wel ik ben nu hier of niet?"

"Je bent hier met hem."

Jaide voelde hoe de sfeer onmiddellijk omsloeg.

Ze probeerde onder hem vandaan te komen terwijl ze zachtjes murmelde: "Als je geen seks wilt hoef je het maar te zeggen."

Hij greep haar nog strakker bij de polsen vast en zei nu langzaam:"Het spijt me."

Ze slikte: "Ik had twee mogelijkheden Ash, jou voor de komende week niet zien na je nu al tien dagen niet gezien te hebben of met hem mee door te reizen naar Amsterdam en je op deze manier te zien.

Het is niet ideaal maar beter dan niks.

Maar je zegt het maar als dit niet voor je werkt dan keer ik terug naar Parijs en ..."

Ze had haar zin nog niet af of ze voelde hoe hij beslag nam van haar lippen.

Het waren vijf bevredigende uren die ze met Ash had doorbracht voordat hij haar thuis had afgezet.

Ze keek naar de klok en zag dat het middernacht was.

Zach was overduidelijk nog niet thuis en een blik op zijn elektronische agenda vertelde haar dat hij een telefonische vergadering had met zijn partners in China.

Ze plofte nog geen half uur later na gedoucht te hebben op bed en kroop onder het dekbed.

Terwijl ze bij het voelen van haar pijnlijke dijen met een brede grijns dacht aan de manier hoe Ash haar bovenop de eettafel had geplaatst voordat hij haar had uitgekleed en hard had genomen.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu