Hoofdstuk 4.9

1.2K 43 13
                                    



Jaide staarde een uur later naar het dossier voor haar terwijl ze met een frons door bladerde naar de laatste pagina en niet begrijpend naar Joel opkeek en vroeg:

"Waar zijn de rest van de cijfers?"
"Rest van de cijfers?"
"De schatting over wat het complex als winst zou kunnen maken als we de vijftig miljoen euro erin zouden investeren om het compleet te renoveren?"

"In het dossier." hoorde ze hem nu aarzelend zeggen.

Ze fronste kort en begon de pagina's weer door te nemen:

"corrigeer me als ik fout zit maar ik zie hier nergens over wat het complex zou kunnen maken over vijf jaar tijd."

"Dat is wat het complex gaat maken in vijf jaar tijd."

Ze rolde kort met haar ogen

"Ik zie wat het in de momentele staat en situatie in vijf jaar tijd zal maken.

Maar ik zie nergens de berekeningen en analyses over hoeveel het zal maken als het pretpark en casino waar de gemeente een vergunning voor uitgereikt heeft geopend zijn.

Dus waar is de fucking rapport die we vandaag zouden bespreken?"

Ze keek gealarmeerd op van het dossier toen er geen antwoord van Joel zijn kant uit kwam.

Hij was manisch aan het zoeken tussen de dossiers naar de cijfers waar ze al twee weken op zat te wachten en besefte zich vol afschuw dat hij ze niet had.

" Zeg me alstublieft dat je de twee laatste fucking weken waarin je moest onderzoeken hoeveel het complex zou kunnen genereren na de opening van het casino en pretpark, niet doorbracht hebt met mij de cijfers voor deze nutteloze papieren te bezorgen."

Zei ze nu kwaad terwijl ze het dossier in haar handen door midden scheurde en voor zich op tafel gooide.

"Zeg me dat je net niet twee weken hebt doorbracht om cijfers te verzamelen die mij een fucking dyslectische persoon had kunnen bezorgen omdat ze zo duidelijk zijn.

Zeg me dat je niet onze kostbare tijd aan deze nonsens hebt verdaan terwijl de biedingen op het gebouw over drie dagen zullen plaats vinden."

Ze keek rond de tafel heen naar de mannen en vrouwen die er zaten en die nu ongemakkelijk op hun stoelen bewogen.

Ze had nog geen zes weken vanuit huis gewerkt zes fucking weken en dit is wat ze er voor terug kreeg.

Jaide gooide haar pen woest tegen de wand voordat ze siste: "waarom zitten jullie hier nog?

Waarvoor zitten jullie potverdomme nog voor me neus.

Sta fucking op en bezorg me de verdomde cijfers.

En het kan me niet schelen of jullie gaan moeten overwerken of elke persoon in het departement dit gaat moeten doen.

Maar ik wil die verdomde cijfers voor vrijdag middag.

Heb ik dit niet voor die tijd zal ik  in tegenstelling tot jullie mijn werk wel doen en er voor zorgen dat heel wat ontslag brieven nog voor het einde van die dag richting de verantwoordelijke van deze fuck up zullen verzonden worden.

Hebben jullie mij verdomme begrepen!?"
Ze keek toe hoe de aanwezige mensen in paniek begonnen te knikken voordat ze gehaast op stonden en zo wat over elkaar struikelden om buiten te geraken

Ze haalde diep adem, sloot haar ogen kort om de beginnende migraine te onderdrukken voordat ze zich als laatste van de tafel af duwde en zich richting de liften begaf om van deze hele verdomde verdieping te geraken.

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu