Anderhalf uur later gooide Jaide haar sleutels op de koffie tafel voordat ze op haar bank plofte en met haar rechterhand vermoeid over haar nek ging, terwijl ze terug dacht aan de oncomfortabele lunch.Of ze nu lachte, at of gewoon in gesprek was met Jamie. Ze had de hele lunch door Zach zijn blik op haar gevoeld en ze hoefde niet eens zijn richting op te kijken om dit te conformeren.
Ze zuchtte toen ze terug dacht aan het moment dat ze klaar waren met eten en Jamie haar stoel naar achteren had getrokken om naast haar richting de uitgang te lopen, wat inhield langs Zach zijn tafel.
Die zat op dat moment nog altijd in gesprek met de mannen om hem heen en hij had niet naar haar omgekeken maar net op het moment dat ze langs hem liep had hij zijn hand uitgestoken en die van haar lichtjes in het voorbijgaan geraakt.
Ze sloot haar ogen terwijl ze trillend uitademde en haar hoofd tegen de rugleuning van haar zetel liet vallen en hoorde hoe een wanhopige kreun haar lippen verliet.
Over minder dan vijf uurtjes zou ze worden afgehaald voor haar etentje met Zach en dat het interessant zou worden was nog zacht uitgedrukt.
Ze nam haar telefoon uit haar tas ontgrendelde het en beet onzeker op haar onderlip voordat ze kortaf schreef. Gaat vanavond door?
Vanavond gaat door. Kwam het antwoord nog geen tien seconde later binnen.
Wel fuck dat klonk niet bepaald bemoedigend. Het sarcasme sloeg van het scherm af.
Een lichte grauw ontglipte haar lippen voordat ze zich van de zetel afduwde haar telefoon in haar docking station plaatste en de muziek op zijn hardst zette.
Ze haalde uit de balkonkast wat schoonmaakmiddelen, liep terug naar binnen en verplaatste haar gedachtes de opkomende drie uurtjes zingend naar dingen zoals bleekmiddel of geen bleekmiddel, weggooien of niet weggooien, goede doel of verkopen op ebay.
Jaide was lichamelijk uitgeput maar mentaal klaar wakker toen ze eindelijk onder die douchestralen plaats nam om zich voor te bereiden voor de afspraak met Zach.
Ze had zich alle tijd genomen om zich te wassen, een outfit uit te kiezen die bestond uit een lichtroze kokkerrok, grijze crop top met korte mouwen en bijpassende grijze laarzen.
Haar haren in model te brengen en haar make-up op te doen.
Alles om zich mentaal voor te bereiden op de storm die ongetwijfeld stond te wachten door binnen in haar voor rust te zorgen.
Dus toen de bel twee uurtjes later ging en ze diep in ademde voor ze naar beneden liep was ze mentaal voorbereid op hetgeen zou komen alleen verwachtte ze niet om een taxi voor te vinden in plaats van Sami of hijzelf.
Ze liet haar blik kort over de nieuwe zwarte Audi glijden en overlegde zich daadwerkelijk om terug naar boven te gaan, omdat de auto haar meedeelde dat het heel snel bergafwaarts zou kunnen gaan vanavond.
Maar alsof Zach wist wat er door haar hoofd ging kreeg ze een berichtje binnen met.
Ik verheug me op zo.
Dus sloot ze haar ogen kort en stapte twijfelend in, gaf het adres aan de Turkse taxichauffeur door terwijl ze zuchtend achterover ging zitten en het vermoeden had dat dit een lange, vermoeiende avond zou worden die extreem veel geduld van haar kant uit zou gaan vergen.
De taxi stopte een half uur later voor zijn deur en ze zag hoe Zach haar al opwachtte.
Wel dat was enigszins een goed sein.
Hij liep de trappen af van zijn huis en trok de deur van de taxi die ze geopend had nog wijder terwijl hij de chauffeur een biljet van honderd euro reikte.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...