Jaide wist niet hoe lang ze had geslapen alleen dat ze gewekt werd door de deur van de slaapkamer die met een krakend geluid open ging en iemand die op de deur na, haast geluidloos binnen stapte.Het was geen Ash want ze voelde zijn arm nog altijd rond haar middel,
als ze de zachte stem van Kay "Ashraf.." hoorde fluisteren.
Ze voelde hoe Ash naast haar "ik kom eraan." fluisterde
Voordat hij zijn arm voorzichtig om haar niet te wekken van haar afnam en langzaam opstond.
Ze wou verder slapen, maar op het moment dat de warmte van zijn lichaam haar had verlaten was ze klaar wakker.
Ze bleef in dezelfde positie liggen totdat ze hoorde hoe Ash samen met Kay de kamer uitliep.
Ze zuchtte sloot haar ogen in de hoop om weer in slaap te vallen maar het was wensdenken.
Nu ze wakker was voelde ze de stekende pijn in haar bovenarm, dus duwde ze zich met een zachte kreun op en stapte uit bed om Ash te vragen of de bewoners van deze woning misschien ergens ibuprofen zouden hebben.
De deur stond op een kier en ze strekte haar hand net uit om het te openen als ze Kay langzaam hoorde vragen "hebben ze Wassim gevonden?" Ze liet haar hand boven de deurkruk hangen als ze hoorde hoe Ashraf antwoordde met
"Hij is in Brussel en heeft een vliegtuig naar Tanger geboekt voor morgenmiddag."
"Ga je het zelf oplossen?" Ze hoorde hoe Ash gefrustreerd zuchtte
"nee, ik ga het moeten uitbesteden aan de Belgen."
"Uit de manier hoe Jaide vredig ligt te slapen kan ik aannemen dat je haar niks meegedeeld hebt over de auto."
"Ze is gisternacht bedreigd en vanmiddag beschoten.
Ik wou haar en mij wat dat betreft wat rust gunnen voor ik het haar meedeel."
Ze voelde hoe de slaap nu compleet wegtrok alsof ze haar hoofd onder water had en nu boven water duwde bij het horen van zijn woorden
Ze trok haar hand terug van de deurkruk en luisterde hoe Kay nu zachtjes zei
"Laat mij in je plek g..."
" nee!" hoorde ze Ash streng zeggen
"Je bent een goede vriend kay maar dit is mijn verantwoordelijkheid.
Die van jou is het om je te concentreren op de kleine die in je meisje haar buik groeit en haar uit die gezin te krijgen voordat haar broers of ouders het merken."
Ze hoorde het tikkende geluid van een aansteker die aangestoken werd en niet lang erna rook ze de geur van Hasj haar neusgaten binnen dringen.
"Het is een lange tijd geleden dat je nog gerookt hebt denk je dat het een goed plan is om er nu mee te beginnen?" Ze hoorde een verbitterde lach over Ash zijn lippen komen
"Ik denk dat er geen betere tijdpunt is om een joint op te roken als op het moment dat je vooruitzicht op een kleine cel werkelijkheid wordt." Het was toen dat Jaide voelde hoe de wereld voor een kort moment stil stond.
Zij haar oren voor even niet geloofde terwijl ze probeerde te beseffen of hij net daadwerkelijk de gevangenis bedoelde.
"Je gaat je aangeven." Hoorde ze Kay emotieloos zeggen het was niet bedoeld als een vraag maar een vaststelling
" Wel ik kan moeilijk als een lafaard op de vlucht slaan nietwaar?
Hoewel de gedachte heel aanlokkelijk is.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...