Bedankt voor het geduld allemaal.
Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen van de winkel waar ik me laptop heb binnen gebracht maar heb toch een XL vervolg kunnen schrijven op me telefoon.
Veel lees plezier en vergeet niet een commentaar achter te laten en te stemmen:)
XOXOXOXO Cami
Zwijgend zat Jaide naast Zach, de sfeer in de auto was om te snijden maar geen van hun beide deed de moeite om daar verandering in te brengen.
Ze probeerde na te denken. Er achter komen hoe ze zich hieruit kon redden zonder kleerscheuren.
Ze balde haar trillende handen terwijl ze haar aandacht er op richtte om haar ademhaling even te houden.
De paniek die nog altijd onder de oppervlakte dreigde omhoog te borrelen te onderdrukken.
Terwijl elke vezel in haar lijf haar vertelde dat dit fout zou lopen, het onmogelijk was dat Zach na een paar uur in het gezelschap van Ash en haar niet zou merken dat er iets tussen hun liep.
Jaide wist dat als ze hier niet onderuit kwam, als zij geen manier zou bedenken om er voor te zorgen dat Ash niet zou kunnen blijven.
Zij haar huwelijk vanavond in kleine stukken uiteen zou gaan zien spatten.
Maar zelfs met dit besef kon ze zichzelf er niet toe krijgen om een coherente gedachte te vormen.
Ze probeerde het wel maar het was alsof haar brein in de laatste twintig minuten gaten had ontwikkeld waar elke plan doorheen ziftte.
Ze wist niet wat te doen maar wat ze wel wist was dat ze niet naar huis wou gaan.
Dat ze hetgeen haar daar onontkoombaar op zat te wachten niet onder ogen wou komen.
Maar met elke paserende minuut waar er zich geen plan in haar hoofd vormde bracht Zach haar ongenadig dichterbij.
Het was pas toen ze door de hekken van hun huis reden en parkeerden dat ze eindelijk aan zichzelf toegaf dat dit daadwerkelijk gebeurde.
Ze zou over een paar seconde uitstappen en de rest van de avond tussen haar man en haar geliefde in gaan zitten.
Ze zou gaan moeten lachen en de conversatie op gang houden.
Elke beweging die ze maakte nauwkeurig in de gaten houden terwijl ze op hetzelfde moment vriendschap en liefde moest tentoonstellen tegenover beide mannen.
Genoeg om genegenheid te veinzen maar geen liefde zodat ze geen van beide mannen overstuur zou maken.
En zou het welk eender andere man zijn geweest dan haar beste vriend en echtgenoot dan zou dit geen probleem opgeleverd hebben.
Maar het feit dat zij het waren zou de taak op zijn zachtst gezegd onmogelijk maken.
Ze voelde hoe de lichte hoofdpijn die haar de gehele weg naar huis geplaagd had nu ontspoorde in een compleet ontwikkelde migraine.
Haar blik gleed bij het zien van een beweging buiten automatisch naar de buitenspiegel en keek toe hoe Ash uit zijn wagen was gestapt.
Hem midden op haar oprijlaan te zien staan voelde zich zo ongelofelijk fout aan dat ze al haar kracht nodig had om van pure ellende niet te veranderen in een hoopje snot en tranen.
Dus voordat dit zou gebeuren stapte Jaide uit en keek ze na het autoportier achter zich te sluiten naar Ash om.
Die kwam op zijn beurt met een brede opgezette glimlach haar richting op uitgeslenterd alsof deze avond niet uitgedraaid was in een waargebeurde scene uit één van haar nachtmerries.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...