Hij sloot zijn ogen nu kort en stapte met een zucht vooruit: "Voor wat zie je me aan Jaide?
Denk je daadwerkelijk dat ik van alle mensen onze jongen zijn moeder zou kunnen weg nemen?
Maar drugs?
Ik begrijp het niet je hebt je jaren lang met drugsdealers omgeven en kon er gratis aan komen.
Maar hebt die shit nooit gebruikt en op het moment dat ze uit je leven verdwijnen acht je het een goed idee om ze te gebruiken?
Want je weet dat dit drugs is toch?
Misschien op voorschrift alhoewel ik je naam nergens zie staan.
Maar je weet dat deze shit verslavend is, je weet wat het doet?"
Ze knikte langzaam als hij nu niet begrijpend vroeg: "Dan waarom?"
Ze opende haar mond en sloot hem net zo snel voordat ze zich omdraaide en naar het bureau liep waar ze de open dossiers begon te sluiten.
Ze sloot haar ogen bij het voelen van de comfortabele warmte die door haar lichaam gleed toen zijn hand haar pols nu zachtjes omsloot.
Voordat hij haar naar zich toe draaide en fluisterend herhaalde:"waarom?"
Hij hief zijn hand op naar haar gezicht en gleed er strelend over haar wang mee terwijl hij haar vragend aankeek.
Ze bleef voor een kort moment staan en genoot van zijn tedere aanraking voordat ze zich besefte dat hij haar weer aan het bespelen was.
dat ze voorzichtig moest zijn en een stap achteruit zette voordat ze zachtjes zei: "Niet doen."
Hij hief zijn handen op in overgave en nam op zijn beurt een stap achteruit: "Dan praat met me."
"Er valt niet veel te zeggen, ik heb een ongeluk gehad en de dokter had ze me voorgeschreven voor de pijn."
"Een ongeluk?"
"Ik ben van de trap gevallen."
Hij liet zijn blik langzaam over haar lichaam glijden en zei: "Ik zie geen ernstige letsels waarvoor deze shit zou voorgeschreven moeten worden."
Ze zweeg als hij het andere pakje ophield: "En de Xanax?"
"Postnatale depressie."
"Krijg je die shit niet na een bevalling?"
Ze knikte langzaam en hoe lang geleden ligt je bevalling terug?"
"Bijna vier jaar."
Hij sloot zijn ogen nu hoofdschuddend: "Verdomme Jaide."
Ze kromp lichtjes in elkaar bij het horen van de boze toon waarop hij dit zei: "En Jamie, weet hij dat je deze shit neemt?"
"Niet doen Ash... hij heeft hier niks mee te maken. In tegenstelling.
Hij is de enige die voor me daar was toen het slecht met me ging.
Heel slecht."
Ze voelde hoe de tranen haar in de ogen sprongen en draaide zich weg van hem.
"Jaide..."
"Het is in orde Ash. Niks om je druk over te maken. het gaat goed met me."
Ze kromp lichtjes in elkaar toen hij de twee pakjes op het bureau gooide en verbitterd zei: "Ja, ik zie het."
Ze stapte richting de grote ramen als ze voelde hoe hij haar hand nam en in één beweging naar zich toe draaide: "Je hebt voorheen gezegd dat ik je geen kans gaf om jouw kant van het verhaal te vertellen.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...