Sorry mensen ik probeer momenteel dit verhaal af te schrijven en de eerste hoofdstukken van het nieuwe verhaal.Waardoor ik telkens wat vertraging heb met een vervolg er op te plaatsen.
Hoe dan ook ik wens jullie veel lees plezier met de nieuwe vervolg
XOXOXO Cami
Jaide zag voor het eerst in al de jaren dat ze Ask gekend heeft rauwe pijn in zijn ogen.
Ze voelde hoe haar eigen hart als reactie hierop samen trok, wenste dat hij zich zou omdraaien en weg lopen in plaats van naar haar te kijken alsof er een onzichtbare kracht was die hem er van weerhield om zijn blik van hun weg te scheuren.
Ze voelde hoe Zach zijn vingers op zijn beurt nog dieper in haar dijbeen perste terwijl hij een laatste maal in haar stootte voordat hij eindelijk tegen haar aanviel om op adem te komen.
Het waren drieëndertig kwellende seconden die daarop volgden.
Drieëndertig seconden waarin ze niks anders kon doen dan luisteren naar Zach zijn ademhaling die zich stabiliseerde en machteloos toekijken hoe Ash zich langzaam van haar af sloot.
Ze voelde de tranen achter haar oogleden prikken toen zijn blik niks meer toonde dan kilte en vormde met haar lippen een geluidloze sorry.
Jaide keek toe hoe zijn lippen optrokken in een koude glimlach.
Voordat hij haar een hoffelijke knik gaf en met een spottende grijns zich hoofdschuddend omdraaide en weg liep, precies op het moment dat Zach zich van haar afduwde.
Jaide scheurde haar blik van Ashraf's terug trekkende rug en zette een glimlach op waarvan ze wist dat het haar ogen nooit zou bereiken.
Ze keek naar Zach op en zag hoe hij in tegenstelling tot Ash met een hartverwarmende glimlach op haar neer keek.
"Ik hou van je."
Ze plaatste haar voorhoofd slikkend tegen zijn borst en murmelde met een dikke stem zachtjes: "ik ook van jou."
Terwijl ze haar trillende handen in vuisten balde in de hoop dat Zach die bezig was haar rokje naar beneden te trekken, ze niet zou bemerken.
Hij reikte haar een zakdoekje aan om zich schoon te maken voordat hij zijn arm over haar schouder sloeg en zachtjes zei:
"Kom we gaan naar huis."
Ze knikte langzaam en liet hem haar in de verdoofde staat waarin ze zich momenteel bevond zo wat mee sleuren richting zijn auto.
Het was pas toen ze naast Zach zijn zwarte glimmende sportwagen stond, zij zich realiseerde dat als ze nu weg zou rijden en zou wachten tot de volgende dag om Ash te spreken, zij hem definitief zou verliezen.
Dus bleef ze staan met één been in de auto en de andere er buiten terwijl ze probeerde te bedenken wat te doen.
Als ze Zach zijn stem nu op een bezorgde toon achter haar hoorde vragen: "Schoonheid alles in orde?"
Ze wou haar hoofd schudden. Zeggen dat niks in orde was, deze gehele situatie waarin ze zich heeft weten te manoeuvreren een nachtmerrie is geworden waaruit ze niet scheen te kunnen ontwaken.
Maar in plaats daarvan slikte ze de reusachtige brok door die zich in haar keel gevormd had en draaide zich met een lichte knik naar hem toe voordat ze zachtjes zei: "Alles in orde, ik heb alleen wat frisse lucht nodig."
Ze zag hoe hij niet begrijpend de hendel van de deur los liet en automatisch naar haar reikte om haar in zijn armen te nemen als zij op haar beurt een stap bij hem vandaan zette:"Jaide?"
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...