Hoofdstuk 8.5

1.3K 60 75
                                    

ok mensen veel lees plezier:)

vergeet niet een commentaar achter te laten en te stemmen

XOXOXO Cami


Jaide voelde hoe haar buik een duik maakte terwijl haar blik naar zijn gezicht schoot en ze probeerde te achterhalen of ze daadwerkelijk gehoord had wat ze dacht te hebben gehoord of dat haar hoofd een spel met haar speelde.

Maar hij staarde haar emotieloos aan terwijl ze hem langzaam vroeg: "Wat zei je?"

" Je hebt me vraag correct gehoord Jaide hoeveel alcohol moet ik drinken voordat het feit dat een andere man zijn lul in jou heeft gestoken een waas wordt?"

Jaide voelde zich koud worden van binnen terwijl ze naar Zach staarde die na de vraag een slok van zijn gevulde glas nam: "ik weet niet over wat je het hebt."

"Je hebt de kunst van het liegen geperfectioneerd zie ik."

"Zach ik weet echt niet waarover je het hebt."

Hij glimlachte verbitterd: "Ironisch, dat is precies mijn antwoord geweest op Patrick zijn vraag   toen hij me vier maanden terug vroeg of ik niks doorhad."

Jaide voelde hoe haar vingertoppen begonnen te tintelen van pure angst bij de realisatie dat hij het over de hoofd van hun de beveiligingsteam had.

Ze draaide haar hand nu strak rond haar telefoon terwijl ze als in een trance naar Zach bleef kijken en die haar op zijn beurt nu  nonchalant vroeg: "Je gaat niet vragen wat het was dat ik in zijn opinie niet door had?"

Ze slikte nerveus terwijl hij onverstoord nog een slok van zijn drankje nam en  spottend zei:

"Weet je wat ik vertel het je.

Het was vier maanden geleden nadat we ruzie hadden gekregen omwille van de jongens.

En ik had hem net meegedeeld dat hij de jongens niet meer in de gaten hoefde te houden

toen hij me vroeg of ik niet doorhad dat je zogenaamde broer en jij, wel een hele speciale relatie hebben als ik er niet bij ben.

Hij lag vanzelfsprekend nog geen twee seconden nadat hij zijn verdenkingen hardop had uitgesproken met een bloedende lip op de grond.

En welk eender andere man zou het daarbij gelaten hebben maar niet Patrick die was er zeker van dat er iets niet klopte.

Je weet hoe hij is als hij zijn tanden in iets zet net een hond met een bot.

Dus toen hij me daarna zo wat gesmeekt heeft om zijn diensten niet stop te zetten en ze gewoon te verplaatsen naar jou in plaats van de jongens en dat ik zelfs zijn loon kon inhouden als het naar niks zou uitmonden piekte dit mijn interesse.

Er kwam de opkomende weken niet veel uit. Nu ja, op wat foto's van jou en Ashraf in de bioscoop maar aangezien je niet doorhad dat ze je volgden dacht ik ze aan te houden zo lang je met die klootzakken omging, gewoon om je veilig te houden.

Tot vanochtend.

Waar hij me een mailtje met een bijlage vol foto's van mijn vrouw in de armen van haar zogenaamde broer toegestuurd had terwijl ze zoenend op de parkeerplaats van een hotel stonden."

Jaide voelde hoe haar hart voor een kort moment vergat wat zijn werk was want ze kon zweren dat het gestopt was met kloppen.

Ze hield haar ogen strak op zijn gezicht terwijl ze toekeek hoe hij het glas nogmaals naar zijn lippen bracht en een gulzig slok nam voordat hij haar over de rand van het glas langzaam vroeg:

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu