"Wat denk je?"
"Ik meen het Zach, ik wist niet eens dat ze nog een rol speelde in je leven . Tenminste niet na de shit die ze geflikt heeft in Nederland." Jaide bukte zich naar voren haalde haar pumps van haar voeten, hield ze in haar handen en stapte dichter naar de deur toe."Ik dacht dat je haar mocht."
"Ik beweer niet dat ik haar niet mag. Maar ze is niet bepaald de persoon die je langer rond je heen wilt houden dan nodig is. Ze is een leuke tijd, sure. Maar we zijn nu een jaar later. Wordt het niet tijd om rond te kijken naar andere vissen in de zee?"
"Ik ben nog niet uitgekeken op hetgeen er momenteel in mijn vijver zwemt."
"Ik meen het Zach, dat meisje is vergif voor jou, laat haar los voordat je iets stoms doet zoals voor haar te vallen."
Een stilte kwam haar als antwoord tegemoet.
Als ze Sami na nog geen vijf seconden op een intense toon hoorde roepen.
"Fuck Zach, hoe kun je zo stom zijn?
Ze is een fucking golddigger. Ze is uit op je fucking geld besef je dat wel?
Je hebt van een verdomde geldgeile hyena jouw zwakte gemaakt?" Hoorde ze hem woest verder grauwen terwijl ze met een gebalde vuist zichzelf inhield om de kamer niet binnen te stappen en hem uit te schelden.
In plaats daarvan luisterde ze als verdoofd naar Zach die nu haast verslagen zei:
"Je zult mij waarschijnlijk niet begrijpen maar ze doet iets met me Sam.
God het is alsof ik tot leven ontwaak als ze om me heen is. Ik weet niet hoe het te beschrijven Sami, ze is alles wat ik wil, alles waar ik naar hunker ze is..." Hij zweeg kort als Sami langzaam zei:
" Je verdomde hart.
Je hebt haar verdomme je hart op een zilveren tablet gereikt om er mee te doen wat ze wil."
" Het schijnt als het op haar aankomt een veelvoorkomende fout te zijn."Hoorde ze Zach nu verslagen zeggen.
Alsof het beschamend was om dit toe te moeten geven aan zijn vriend. En de toon waarop hij dit zei liet haar kort in elkaar krimpen van de onverwachte pijn die door haar lichaam trok.
" Een fout die zij aan die gloeiende bankkaart van je tot het uiterste nut." Hoorde ze Sami zuchtten.
"Laat haar los Zach.."
"Denk je niet dat ik dit niet al geprobeerd heb?
Denk je dat zij mij dit niet al tig keer heeft gevraagd?
Ik kan haar niet los laten, het is verdomme alsof ze me behekst heeft.
Ik krijg maar geen genoeg van haar en bij god, ik heb geprobeerd om haar zat te worden.
Ik heb haar meegenomen op zakenreizen.
Haar zelfs de hele verdomde zomervakantie bij me laten intrekken, ik heb alles gedaan in de hoop dat als ik haar maar vaak genoeg in me bed heb, als ik haar maar vaak genoeg spreek.
Zij me gaat vervelen maar in plaats daarvan trekt ze mij alleen nog dichter naar haar toe."
"Fuck Zach, je weet jezelf altijd weer in zulke kut situaties te manoeuvreren. Ze heeft je voor gewaarschuwd?" Vroeg hij er ongelovig achteraan.
Ze hoorde Zach kort snuiven
"Ze heeft me zelfs gezegd dat ze me alleen voor het geld wil."
"En laat me raden jij zag dit aan als een uitdaging?
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...