Hoofdstuk 3.7

1.4K 46 18
                                    




Deel twee van het vervolg. XO Cami

Jaide, voelde hem kort verstijven voordat hij haar zachtjes vroeg: "slapen als in...?" Ze slikte en knikte langzaam.

"Weet je het zeker?" ze keek naar hem op, zag de hoopvolle blik in zijn ogen voelde hoe zijn vingers haar middel nu zachtjes streelden terwijl hij probeerde zijn kalmte te bewaren.

'Wist ze het zeker?'

Ja, ze wist het zeker. Ze was geen maagd omwille van religieuze redenen of omdat ze angst had.

Ze was maagd omdat ze de persoon aan wie ze het wou schenken nog niet had gevonden.

Ze is nog nooit verliefd geweest hiervoor en seks alleen was niet haar doel.

Maar met Zach was het anders.

Ze wist dat als ze met hem sliep alles zou kunnen veranderen.

Dat hij haar een immense pijn kon doen als hij besloot haar te verlaten.

Maar aan de andere kant had ze hem nu toch al haar hart geschonken.

Het zou niet veel pijnlijker worden omdat ze hem haar maagdelijkheid had gegeven.

Bovendien had hij meer dan alleen geduld getoond met haar.

Voor een man die seksueel actief was en elke vrouw kon krijgen die hij wou maar toch besloten had om geduldig op haar te wachtten was er één uit duizenden.

Ze wist dit. So what als er een mogelijkheid bestond dat hij ooit haar hart zou breken?

Op zijn minst zou ze haar maagdelijkheid niet uit pure frustratie of op een dronken avond verloren hebben aan een man die niks voor haar betekende.

Dus slikte ze de brok door die zich in haar keel gevormd had en knikte nogmaals als antwoord op zijn vraag.

Hij sloot zijn ogen kort bracht zijn lippen tot vlak boven die van haar en fluisterde:

"Als er een moment komt dat je wilt stoppen. Als een gevoel van twijfel tijdens het vrijen opkomt. Beloof me dat je dit tegen me zegt.

We hebben alle tijd van de wereld Jaide, het hoeft niet perse vandaag." Ze haalde diep adem glimlachte hem teder toe bij het horen van zijn bezorgde woorden en zei:

"Zou het mogelijk zijn om die mond van jou te gebruiken om me te kussen in plaats van zo veel te praten?" Hij nam haar kort op voordat zijn mond die van haar op claimde.

Ze liet haar armen over zijn bovenlichaam glijden en trok zijn T-shirt over zijn hoofd terwijl hij haar langzaam naar achteren liet stappen.

Jaide voelde  de achterkant van haar benen tegen het voeteinde van het bed slaan, keek Zach kort in de ogen aan terwijl hij haar zachtjes achterover op de matras duwde.

Ze voelde hoe de koude rozenblaadjes een lichte rilling over haar rug lieten gaan, voordat kippenvel zijn weg maakte over haar armen terwijl ze toekeek hoe hij zijn portemonnee uit zijn achterzak nam, uit zijn jeansbroek stapte en na een condoom uit de portefeuille te nemen het opzij te smijten om gelijk erna haar naakte lichaam met die van hem te bedekken.

Het kippenvel trok onmiddellijk weg bij het voelen van de hitte die hij uitstraalde.

Zach, kuste haar voor een tergend lange moment voordat hij met zijn lippen langzaam over haar kaaklijn gleed terwijl zijn handen strelend hun weg zochten over haar lichaam.

Ze sloot haar ogen bij het voelen van zijn handen die nu langzaam over haar benen gleden en ze  uit elkaar plaatste.

Jaide, haalde diep adem en probeerde daarmee de spanning uit haar lichaam te krijgen als ze hoorde hoe hij zachtjes haar naam zei: "Jaide?"

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu