Jaide keek Yassin de volgende ochtend met een verlegen glimlach aan terwijl ze"Dank je wel voor het brengen" fluisterde en toekeek hoe hij haar een typisch mannelijke glimlach toewierp alsof hij de hengel had uitgeworpen en beet had gekregen.Ze moest zich inhouden om niet te zuchten maar drukte in plaats daarvan kort zijn hand, stapte uit en liep zonder zich om te draaien richting Ashraf's woningdeur.
Ze zocht kort in haar tas en trok de bos sleutels eruit waar ook die van Ash aanhing, opende de buitendeur en sloot hem zachtjes achter zich.
Haar lichaam voelde zich aan alsof het door de wringer was gehaald elke spier deed pijn.
Niet alleen heeft ze de hele verdomde avond moeten knipperen met haar wimpers en lachen om alles wat Yassin zei hoewel haar kop uit elkaar dreigde te barsten na het voorval met die klootzakken uren ervoor.
Ze had daar ook overnacht toen Nayla's ouders haar opgebeld hadden met de mededeling dat ze bij haar oom in Brussel zouden blijven slapen.
Overnachten in dit geval hield in slapen op een dunne matras op de grond naast Nayla's bed.
Normaal geen probleem maar met de drukkende pijn in haar hoofd en de weinig slaap van de avond ervoor had dit haar lichaam niet goed gedaan.
Ze zocht zuchtend in de bos naar de sleutel van Ash zijn woning en hoopte dat hij het nog niet vernieuwd had.
Hij deed dit om de zo veel maanden en liet weleens een week voorbij gaan voordat hij een kopie voor haar maakte.
Niet dat ze zijn sleutel vaak gebruikte maar hij was het gewoon geworden nadat ze voor een tijdje bij hem was ingetrokken zes jaar terug toen hij haar half bevroren uit het speelhuisje had gedragen en in de gastenkamer had geplaatst.
Ze hadden drie weken samen gewoond voordat hij een studio voor haar geregeld had en later de woning waarin ze nu woonde.
Hij had haar twee jaar later toen ze hem gevraagd had waarom hij haar elke keer weer een kopie van zijn sleutel gaf als ze niet bij hem woonde geantwoord met "ik wil dat je weet dat wat er ook gebeurd je altijd een dak boven je hoofd hebt."
Het was toen dat ze hem had aangekeken en voor het eerst haar mond lichtjes op die van hem had geplaatst.
Ze kon haar lippen er niet van weerhouden om in een glimlach op te trekken bij de gedachte aan die dag.
Ze duwde de deur open en sloot het zachtjes achter zich terwijl ze de woonkamer in liep.
Ze stapte over Milan heen die opgekruld op een matras met een blonde chick sliep en liep langs Mo die met zijn kop onder de deken op de zetel lag te slapen.
Ze nam een flesje water uit de koelkast en liep ermee richting Ash zijn slaapkamer terwijl ze intussen het dop eraf draaide en een slok eruit nam.
Vermoeid stapte ze zijn slaapkamer binnen en sloot de deur zachtjes achter zich voordat ze haar tas op één van de ladekasten plaatste en zich langzaam begon te strippen van haar kleding.
Ze opende de bovenste la en nam er één van zijn shirts uit klikte haar bh open verwijderde die, trok zijn shirt over haar hoofd, nam haar telefoon uit haar tas en liep richting zijn bed.
Ze zag hoe hij vermoeid zijn dekbed ophield en glipte dan ook gelijk naast hem in bed en plaatste haar telefoon op het nachtkastje als hij haar met zijn ogen nog altijd gesloten schor vroeg
"Is alles goed gelopen?"
"Alles in orde."
" Goed..." Mompelde hij zachtjes terwijl hij zijn arm nadat ze ging liggen rond haar middel draaide en haar naar zich toe trok.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...