Jaide verstarde op haar plek. Ze voelde hoe de haren in haar nek recht stonden terwijl ze krampachtig probeerde om het licht gevoel van optrekkende paniek te onderdrukken.
Het beginnende getintel in haar vingertoppen deelde haar mee dat ze binnen geen tijd ongecontroleerd zou gaan trillen.
Het was angst. Ze kende het gevoel maar al te goed.
Het had toen ze jonger was vaak als een verwoestende tornado door haar lichaam getrokken toen Ash haar meenam naar zijn zaken afspraken.
Nu jaren later wist ze weer waarom ze het gevoel altijd had gehaat.
Het kon elke zintuig overweldigen zo zeer dat je jou een verdomd schaap voelde in het midden van wolven.
Het was nog geen seconde wellicht twee of ze werd net zoals vroeger uit het oog van de orkaan getrokken door Ash die haar met zijn blik woordloos commandeerde zich samen te rapen.
Zijn blik en haar reactie daarop was zo natuurlijk, zo vanzelfsprekend dat ze zich onmiddellijk omdraaide en met een brede grijns zei: "Zach."
Ze overbrugde de twee meter afstand tussen hun in en voelde hoe Ashraf's hand uit die van haar glipte bij de beweging.
"Kijk eens wie me is komen bezoeken."
Ze keek gemaakt enthousiast naar Zach op en zag hoe een aangewakkerde storm in zijn ogen woede.
Ze negeerde het alsof ze het niet gezien had en vervolgde blij verder: "Ashraf kan ik je voorstellen aan mijn echtgenoot Zachariah Amara. Zach dit is Ashraf Nadir."
"Ashraf?
Je bedoelt als in je broer uit Amsterdam?"
Ze kromp van binnen lichtjes in elkaar en voelde hoe schaamte haar haast verzwolg bij het horen van de manier hoe hij haar relatie met Ash beschreef.
Maar knikte dan toch uitbundig bij het zien van de razende storm die zich begon te kalmeren toen hij Ashraf zijn naam herkende.
Jaide liet haar blik naar Ash glijden en keek enigszins onder de indruk hoe zijn ogen zich verzacht hadden en zijn lippen opgetrokken waren in zijn meest charmantste glimlach voordat hij zijn hand met een lichte erkennende knik naar Zach uitstak:
"Het is me een eer om de man die Jaide zo ver heeft gekregen om ja, te zeggen eindelijk te leren kennen."
Ze keek met een sneller kloppende hart naar de handen van de mannen die zich nu omklemden in een handdruk terwijl Zach met een glimlach zei: "En ik leer dan eindelijk eens de man kennen die haar tot vier maal toe achter de tralies heeft weten te brengen."
Ashraf grijnsde nu breed terwijl hij zijn blik naar haar bracht en geamuseerd zei: "En daar dacht ik dat je alleen goede dingen over mij vertelde.
Ze glimlachte en zei met een schouderophaal: "Laat ons realistisch blijven, dat waren de goede dingen."
Ash schudde zijn hoofd nu ongelovig:" Ik zie met grote teleurstelling dat je niks hebt kunnen veranderen aan die scherpe tong van haar."
Zach schudde zijn hoofd met een zucht nu verslagen: "Nee, helaas is me dat niet gelukt."
Jaide gaf hem hierop met rollende ogen een speelse por en murmelde zogenaamd beledigd: "Ik ben hier weet je. Wacht op zijn minst tot ik er niet bij ben voordat jullie over me beginnen te roddelen."
Beide mannen schoten nu in de lach en zij wist op haar beurt niet of ze mee moest lachen of huilen om de hele paradoxe situatie waarin ze zich momenteel bevond.
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...