Hoofdstuk 6.1

1.9K 58 45
                                    




Deel 2 van 2

Voor jullie geduld twee xl vervolgen.:)

Veel lees plezier en vergeet niet te stemmen en commentaar te geven

XOXOXO Cami



Ze voelde hoe hij zijn hand boven op die van haar plaatste en er lichtjes in drukte.

Jaide keek naar hem op en zag hoe hij met een glimlach langzaam zei:"Je bent niet gek Jaide.

Het is niet omdat hij voor brood op de plank zorgt dat hij je voor lief kan nemen.

Het is zijn taak om voor je te zorgen en wat betreft  de verliefdheid.

Die dooft vanzelfsprekend na een tijdje iets.

Maar vlindertje, op het moment dat je man je ziet als een deel van het huis, jou beschouwt als vanzelfsprekend in de relatie is het tijd om met hem er over te praten."

"Ik heb het geprobeerd Ash, echt waar. Ik heb het op een rustige manier geprobeerd, huilend en vanochtend zelfs schreeuwend.

Maar het schijnt niks uit te maken, hij verandert voor een korte tijd terug naar de man die ik heb leren kennen acht jaar terug de man waarop ik verliefd ben geworden.

Alleen om na een paar dagen weer terug te vervallen in het patroon van er voor en ik ben het zo zat."

"wel het feit dat je vandaag eens goed geroepen heeft zal hem waarschijnlijk wel wakker schudden."

"Denk je?"

Hij glimlachte breed: "Ik had nooit gedacht dat de dag zou komen dat ik jou raad over mannen moest geven."

Ze glimlachte zwak terug als hij zuchtend zei: "vlindertje, mannen zijn zo moeilijk niet.

Het feit dat hij je zo behandelt komt omdat je het toegelaten hebt.

En de enige manier om dit te stoppen is om een grens te trekken, hem te vertellen dat het genoeg is geweest.

Maar om dit te doen moet je sterk zijn, weten dat als het niet helpt.

Er een mogelijkheid is dat je hem voor een tijdje moet verlaten.

Gewoon om een punt te maken.

Soms denken wij mannen namelijk alles maar te kunnen doen omdat we weten dat een vrouw van hem houdt, zij alles voor hem zal doen en hem daarom nooit zal verlaten.

Geloof me been there done that. Dat weet je."

Ze haalde diep adem, hervatte zijn woorden in haar hoofd en besefte zich dat hij gelijk had.

De enige manier om Zach te laten inzien dat het genoeg is geweest.

Is inderdaad om hem te laten beseffen dat hij haar kan verliezen en daar zou ze nu mee beginnen.

Want alhoewel ze van plan was geweest maar een uurtje of twee bij Ash te blijven.

Om daarna naar huis te gaan en het met Zach uit te spreken besloot ze om haar telefoon uit te zetten en te blijven.

In de hoop dat dit Zach zou laten in zien dat ook zij er voor kon kiezen om hem als tweederangs te zien als ze zich daar toe besloot.

Het was kwart na acht als Ash grinnikend vroeg:

"Herinner jij je psycho man nog?"

"Hmm. Enge vent."

"Herinner jij je nog de keer dat we high voor zijn deur hebben gezeten en hij vloekend en schreeuwend de deur had open getrokken terwijl hij  achter zich naar zijn honden riep om ons aan te vallen?"

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu