Hoofdstuk 2.8

1.6K 49 13
                                    


Jaide stapte een paar uur later vermoeid haar woning binnen. Ze draaide het middelste dikke slot op haar deur dicht.

Duwde de bovenste en onderste deur sloten omhoog en leunde voor een kort moment met gesloten ogen er tegen aan.

Ze had de gehele avond geprobeerd na te denken over Zach zijn voorstel, maar het was alsof hij wist dat ze dit deed. Want elke keer weer plaatste hij zijn lippen op die van haar, hield een vork met wat eten voor haar mond of deed iets waardoor ze geen gedachte er aan kon verspillen.

Nu stond ze hier compleet alleen, omhuld door de donkerheid en oorverdovende stilte van de nacht en moest een beslissing nemen die haar angst aanjaagde.

Het was een meer dan gulle voorstel dat Zach haar gemaakt had, ze zou dom zijn als ze dit niet in zag.

Eén enkele man om haar tijd mee te verdoen en alles wat ze materialistisch gezien wou krijgen. Dat was letterlijk de ones in a lifetime aanbod.

Maar daar lag precies ook het probleem.

Eén man betekende ook één karakter, één persoon met wie ze lichamelijk contact zou hebben.

De enige man die haar volgens zijn voorwaarden zou mogen kussen en met wie ze op reis zou gaan.

En dat zou heel snel voor een glijdende schaal kunnen zorgen met ongewenste consequenties als gevolg.

Jaide hield van wat spanning en sensatie in haar leven maar niet ten koste van haar hart.

Ze had haar momenten van arrogantie. Maar nooit als het over zulke belangrijke dingen ging.

Jaide zou nooit zo blind zijn om niet in te zien dat als ze toegaf aan zijn vraag.

Als ze zijn voorstel zou aannemen zoals hij hoopte.

Zij daardoor haar standvastigheid aan een zware test zou onderwerpen en bijgevolg de koningin midden op het schaakbord plaatste voor haar tegenstander om te winnen. En zo stom kon en mocht ze niet zijn.

Daarbovenop verlangde hij van haar om alle andere mannen op te geven en ze wist niet of ze daar nu al bereid toe was.

Ze had er namelijk nog te veel plezier in om te zien hoe die sterke, angstloze, machtige mannen na een paar dagen in haar gezelschap plots veranderden in puberende tieners, die niet wisten hoe zich te gedragen of wat te doen om de aandacht van het populaire meisje van de school te krijgen.

De alfa gedrag die ze tentoon stelden elke keer dat ze zich beseften dat er een duplicaat van hun in de rij stond te wachten om zijn plaats in te nemen was vermakelijk.

En zo lang die mannetjes bezig waren om elkaar te tonen wie de grootste penis had nam zij alle cadeautjes aan die zij in het proces uitdeelden.

Ze had er naar geleefd in de laatste jaren, de uitdaging, de jacht en de triomf om toe te kijken hoe zelfs de machtigste vielen.

Het was een zieke, verdraaide manier om te leven maar zij putte er immense voldaanheid uit.

Dus waarom overlegde ze zich nu om het op te geven?

Ja, de cadeautjes zouden uitzonderlijk mooi en duur zijn. Maar het was niks dat een welk ander haar niet zou kopen.

Wat maakte Zach zo bijzonder om zich te overleggen alle andere op te geven om hem op zijn wenken te bedienen?

Ze begon daadwerkelijk in haar hoofd een lijstje samen te stellen. De contra's had ze al zo wat opgesomd.

En het waren hele grote contra's maar de pro's....

Tempted by Sin. (afgeschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu