Het is helaas geen dubbel XL vervolg geworden maar een XL
Veel lees plezier en vergeet niet te stemmen en commentaar te geven
XOXOXO Cami
Jaide tikte gespannen met haar nagels op haar bureau terwijl ze voor de honderdste keer haar ogen over het bericht liet glijden dat Ash haar die ochtend had geschreven.
Het was het zoveelste bericht in de laatste elf dagen waarin hij zich verontschuldigde voor hetgeen er voorgevallen was.
Ze was al een week terug van haar reis met Zach en had hem nog altijd niet gebeld of geschreven en was dit ook niet zo snel van plan.
Ze had dagen lang niet kunnen slapen na de hele facetime gedoe. Ze kon nog altijd niet geloven dat hij haar zo onverschillig heeft kunnen behandelen.
Ze plaatste haar telefoon met het scherm op het bureau en liet haar blik naar Zach glijden die haar kantoor nu binnen stapte.
"He schat."
Ze voelde hoe hij een lichte kus op haar lippen drukte voordat hij recht ging staan en zei: "Ik heb nog wat telefoontjes te plegen en weet niet hoe lang dit zal duren.
Dus ik ga je niet ophouden oké?
Ga maar vast naar huis ik zal je zo snel mogelijk volgen."
Ze glimlachte knikkend en duwde zich van haar bureau af:
"Maak je het niet te laat?
Ik wou wat voor ons koken."
Ze zag hoe Zach haar verrast aankeek voordat hij met een lichte frons zachtjes vroeg:
"Alles in orde lieverd?"
"Natuurlijk.
Hoezo?"
Hij schudde zijn hoofd langzaam:" Gewoon... Je wilt voor de zevende avond op een rij koken."
Ze verstarde op haar plek voordat ze lichtjes geïrriteerd vroeg:
"Is dat een probleem?"
"Nee, alleen vreemd aangezien jij nooit kookt."
"Wel. Het is mijn huis en mijn keuken. Als je niet wilt dat ik voor je kook dan maak ik wat voor mezelf.
Ik zou dan wel wat mee halen als je naar huis komt want ik had Josephine vanochtend gezegd niks te maken."
Ze stond recht en voelde hoe hij haar naar zich toetrok: "He, je weet dat ik het niet op die manier bedoel.
Wat is er aan de hand schoonheid?
Je lijkt zo afwezig en slecht gehumeurd sinds we terug zijn van de Seychellen."
Ze sloot haar ogen verslagen.
hij had gelijk maar ze kon hem moeilijk zeggen dat dit door Ashraf kwam.
Ze was gewoon zo gefrustreerd in de laatste dagen dat ze iets om handen moest hebben als ze thuis kwam na het werk om zichzelf er van te weerhouden om Ash niet te bellen.
Dus had ze haar aandacht op het klein hakken van groente en vlees gericht.
Jaide hoorde hoe een zucht over haar lippen gleed voordat ze zachtjes zei: "Het spijt me. Ik voel me gewoon niet lekker."
"Lieverd.... Je bent toch niet?"
Ze keek niet begrijpend naar hem op voordat ze zich realiseerde waar hij op doelde en kortaf zei: "Nee!
JE LEEST
Tempted by Sin. (afgeschreven)
RomanceOngetemd, arrogant, berekenend, adembenemend mooi maar met een hart van goud. Dat zijn de woorden die gebruikt zouden worden als je mensen zou vragen Jaide te omschrijven. Ze was een verleidster of player het was je leeftijd die bepaalde welke term...